Gå til innhold

Gidder ikke mere!


Gjest SierDuDet!

Anbefalte innlegg

Oj,oj,oj for en selvtilitt. Sikkert en jente som ikke får meg eller en homofil gutt.

Ja det må jeg virkelig si SDD :D

Eller så er jeg bare selvironisk. Det er en av to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    26

  • Carlina

    14

  • flisa

    5

  • Amiga

    5

Mest aktive i denne tråden

hehe tror det er selvtilitten jeg*s*

Jeg tror det er en kombinasjon, jeg.

Dessuten prøver jeg å finne min legning, og da må jeg vise homofile tendenser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

For det første ville jeg heller ha plassert deg på østkanten enn på vestkanten. Dernest er du glad i øl og damer og er akkurat passe flabbete. Og så er du litt sånn "fotball i mitt hjerte"-type.

Ja, jeg synes du er en klanstype. Du har vel ikke noe i mot VIF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første ville jeg heller ha plassert deg på østkanten enn på vestkanten. Dernest er du glad i øl og damer og er akkurat passe flabbete. Og så er du litt sånn "fotball i mitt hjerte"-type.

Ja, jeg synes du er en klanstype. Du har vel ikke noe i mot VIF?

Neida, jeg har ikke noe i mot VIF. Skulle gjerne sett dem høyere oppe på fotballtabellen, og VIF er nok det laget jeg er nærmest i å "like" i norsk fotball.

Men jeg har ikke noe norsk lag som jeg dør for...

Hockey derimot... dør selvsagt ikke for dem heller, men vi banker nok VIF i år :)

Jeg liker øl og damer, men er det virkelig et østkantfenomen? Jeg trodde det var helt normalt både på øst og vestkant, eller er det noe i det de sier om at det bare er vindrikkende mannfolk som liker mannerumper, på vestkanten? :)

Asker er da for øvrig ikke så vestkantaktig. I hvertfall ikke om man ser bortifra nesøEn, snarøEn, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du klarte vel å ødelegge Abdulla tråden med å glemme det dær?? he he he

Kanskje Abdulha ikke var meg, og at jeg bare latet som det for å skjule min gode venn, Mohammed Abdulha, som for øvrig tar flytimer i usa om dagen! :)

Hai hai! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det er ikke bestandig like bra å være så smart som meg.....;)

Ofte folk føler seg underlegen da sjø;)

;)

Men det er helt til du åpner kjeften, begynner å snakke, og dialekten renner ut.

Det er klart folk nikker, smiler og er svært høflige, men det er utelukkende fordi de ikke forstår et ord av hva du sier.

F.eks. har jeg tatt noen øl med dol-line en gang i blant, og hun snakker sånn. Jeg har til nå ikke forstått et ord hun har sagt, men siden hun ser jævla bra ut så bare smiler og nikker jeg, og er enig i alt.

Det er nok det samme med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Abdulha ikke var meg, og at jeg bare latet som det for å skjule min gode venn, Mohammed Abdulha, som for øvrig tar flytimer i usa om dagen! :)

Hai hai! :)

Det var sikkert du som ringte meg ang tørketrommelen å kanskje???

Ville du sjekke om jeg hadde tlfsex stemme, eller er det du som har satt Bin på meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert du som ringte meg ang tørketrommelen å kanskje???

Ville du sjekke om jeg hadde tlfsex stemme, eller er det du som har satt Bin på meg??

Hehe, nei, jeg har ikke rabla enda, så slike syssler bedriver jeg ikke.

Selv om det for øvrig hadde vært jævla god humor, om du hadde kjent meg godt. Men å gjøre sånt med nettfolk ville vel fått meg til å framstå som en typisk nettpsykopat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, det er ikke bestandig like bra å være så smart som meg.....;)

Ofte folk føler seg underlegen da sjø;)

;)

Jeg var på Sex shop her om dagen, der var det dyrt for den typen vi har! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er helt til du åpner kjeften, begynner å snakke, og dialekten renner ut.

Det er klart folk nikker, smiler og er svært høflige, men det er utelukkende fordi de ikke forstår et ord av hva du sier.

F.eks. har jeg tatt noen øl med dol-line en gang i blant, og hun snakker sånn. Jeg har til nå ikke forstått et ord hun har sagt, men siden hun ser jævla bra ut så bare smiler og nikker jeg, og er enig i alt.

Det er nok det samme med deg :)

Hmm det er jo mange varianter av trønder dialekten også da vet du!!!

Hvis jeg har fått det med meg rett er Line fra vikhammer eller malvik....det er hva vi i byen kaller bønder de snakker brei trønder..

Vi storby folk er ikke så brei i målet og ganske så forståelig!!!

*blinker til line*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Sex shop her om dagen, der var det dyrt for den typen vi har! :-O

Ååå?? hvor mue kostet de??

De selger dem på beate Ushe for rundt fem hundre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er jo mange varianter av trønder dialekten også da vet du!!!

Hvis jeg har fått det med meg rett er Line fra vikhammer eller malvik....det er hva vi i byen kaller bønder de snakker brei trønder..

Vi storby folk er ikke så brei i målet og ganske så forståelig!!!

*blinker til line*

En trønder er en trønder. Dere bor nord for sinsenkrysset hele gjengen og er praktisk talt å regne som bønder.

Menmen... dere er ikke like ille som de fra Brann-land, ei heller de fra nordland og rundt der.

Men ille er dere! :)

Muhahahaha :)

Nei, nå får jeg se på Clockwork Orange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå?? hvor mue kostet de??

De selger dem på beate Ushe for rundt fem hundre...

Den ene 188 euro og den andre 224 euro.Skulle tro det skulle være billigere her i Las Palmas, men det var det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trønder er en trønder. Dere bor nord for sinsenkrysset hele gjengen og er praktisk talt å regne som bønder.

Menmen... dere er ikke like ille som de fra Brann-land, ei heller de fra nordland og rundt der.

Men ille er dere! :)

Muhahahaha :)

Nei, nå får jeg se på Clockwork Orange :)

He he skal fortsette vaskingen fra i går jeg også....

Vi snakkes vel søndag like for jævlig bakrus tenker jeg...

Vi trøndera har itj nå jævli dialækt bare så de e sagt ,...Du skulla ha prøvd en trønder!!!!!!!!!!!!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene 188 euro og den andre 224 euro.Skulle tro det skulle være billigere her i Las Palmas, men det var det ikke!

Oi det var dyrt ja....He he flaks jeg var i Portugal i mai og fikk en liten innføring i Euro....

G ormen du snakket om koster forresten en par hundre kroner..Ca 15 Euro altså!

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...