Gå til innhold

Til dere som ser på sex og singelliv


Babette

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt sur for at Mordkommisjonen er slutt og ser veldig få serier for tida.

Men til saken: Sex and the city. Det sies at de episodene som sendes på TV3 nå er nye (sier de selv). Men fikk ikke Miranda et barn i forrige sesong - med han med en balle?

Hun var nå iallfall høygravid. Hvor i huleste er det blitt av den ungen?

Har familien Krogstad tatt den?

(Ja, jeg ser også på Hotel Cæsar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar nok feil! Mulig du har lest at det vil skje i denne sesongen kanskje? TV3 har ikke kommet så langt ennå!

Jeg har iallfall sett det, det er det ingen tvil om, men det kan ha vært på TV 1000 eller dansk eller svensk TV3.

Med andre ord er det ikke tilfelle at episodene på norsk TV3 er helt nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallfall sett det, det er det ingen tvil om, men det kan ha vært på TV 1000 eller dansk eller svensk TV3.

Med andre ord er det ikke tilfelle at episodene på norsk TV3 er helt nye.

Joda, med nye episoder menes rett og slett det motsatte av repriser.

Episodene har aldri vært sendt på norsk TV tidligere, dermed er de nye. Tidligere å år sendte TV3 reprisene av Sex & the city.

Du har nok sett de episodene du nevner på en utenlandsk kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg ser på Sex in the city - jepp - i høyeste grad..! På svensk TV4 har de kommet lengre, og der er Miranda gravid... Men for de som ikke vet mer, skal ikke jeg avsløre noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Sex in the city - jepp - i høyeste grad..! På svensk TV4 har de kommet lengre, og der er Miranda gravid... Men for de som ikke vet mer, skal ikke jeg avsløre noenting.

Går sex and the city på TV4?!

Når? Har jeg aldri fått med meg..

Jeg elsker den serien, tolvåringen min (jente) og jeg sitter og kommenterer og kooser oss gjennom hver episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...