Gå til innhold

Når man drikker rødvin...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...og Strawberry Daquary (hvordan nå det skrives..) så skal man være ops på hvilken farge konsistensen har om man er noe uheldig og drikker noen drinker for mye, går ut, inn i nærmeste buskfaenskap, og får opp faenskapen.

Jeg var ikke ops på det og fikk lettere noia når jeg tittet ned i faenskapet og var 100 % sikker på at jeg nettopp hadde spydd opp en halvliter blod.

Jeg fikk så angst at jeg faen skjæra meg ble edru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man hyler med ulver.....

Hærregud, er ikke du ganske bevandret i fylla?

*flira* Spis spagetti før du skal bli så full neste gang, at du spyr. Det er nemlig innvollsormer som kommer opp.

Velbekomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti rakkern!! Det hørtes utrolig lite delikat ut, du.. Jeg må synes litt synd på deg selv om det var selvforskyldt, du trodde vel din siste time var kommet..?!

Ellers da, hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti rakkern!! Det hørtes utrolig lite delikat ut, du.. Jeg må synes litt synd på deg selv om det var selvforskyldt, du trodde vel din siste time var kommet..?!

Ellers da, hatt en fin helg?

Hehe, ja jeg fikk helt noia, løp inn på utestedet igjen, snakket med en kompis og fortalte han at jeg nettopp hadde spydd blod, men fyren er visst mer bevandret enn meg og sa med engang at det nok skyldes stort inntak av jordbærdrikke og rødvin :)

Roet meg ganske kraftig da, og formen var med ett på topp igjen :)

Joa, helgen har vært hyggelig den, og om halvannen time skriker jeg meg hes i askerhallen! Gleder meg som en unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg fikk helt noia, løp inn på utestedet igjen, snakket med en kompis og fortalte han at jeg nettopp hadde spydd blod, men fyren er visst mer bevandret enn meg og sa med engang at det nok skyldes stort inntak av jordbærdrikke og rødvin :)

Roet meg ganske kraftig da, og formen var med ett på topp igjen :)

Joa, helgen har vært hyggelig den, og om halvannen time skriker jeg meg hes i askerhallen! Gleder meg som en unge :)

Ha det gøy! Må stikke herfra selv nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOLOLOL* tenker du ble litt rød dah.... *knegg*

(Selv drikker jeg selvsagt bare halvferdig himkok)

;-)

Hehe, jeg drakk cognac, så øl, så en melomdrink, så øl, så jordbærdrikk, øl, drinker, øl, osv, så det er vel ikke så rart at jeg måtte få opp noe av galskapen etter en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh det hørtes ikke godt ut

Har ropa på elgen i dag jeg også,hvis det kan være til noe trøst!!

Det er veldig urutinert av deg å rope på han i dag, og da er det langt bedre å få opp noe av alkohylene før man legger seg. Da blir man ikke bare bedre i formen, men man slipper noe særlig bakrus.

Faktisk er formen ganske bra i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man hyler med ulver.....

Hærregud, er ikke du ganske bevandret i fylla?

*flira* Spis spagetti før du skal bli så full neste gang, at du spyr. Det er nemlig innvollsormer som kommer opp.

Velbekomme!

Hehe, jeg spyr egentlig aldri, og derfor har jeg ikke så greie på sånt. Men i går var nok kombinasjonen med svært lite mat, svært mye drikke, vin, hvit og brun sprit, drinker, øl, osv, litt uheldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg kan Gudfaren nå :)

Neste doltreff:

Uroppføring av det 10 timer lange teaterstykket Gudfaren.

Alle rollene spilles av SDD og Retz.

Ja?

*We'll give the dolers an offer they can't refuse*

Oops, nå begynner syklinga...*pile*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Hvem ellers enn deg kunne gjort noe sånt..borsett fra meg da..*kremt* ;)

Går det bra med deg idag da?

Hei du :)

Joa, går bra med meg i dag, og nå er jeg på vei til hockeykamp om få min! Gleder meg :)

Du får en mail utpå kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...