Gå til innhold

Når man drikker rødvin...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Hei du :)

Joa, går bra med meg i dag, og nå er jeg på vei til hockeykamp om få min! Gleder meg :)

Du får en mail utpå kvelden :)

Så koselig, da gleder jeg meg til å høre fra deg ikveld! :)

Du får ha det gøy på kamp da! Skal på kamp selv jeg, am.fotball, gleder meg jeg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig urutinert av deg å rope på han i dag, og da er det langt bedre å få opp noe av alkohylene før man legger seg. Da blir man ikke bare bedre i formen, men man slipper noe særlig bakrus.

Faktisk er formen ganske bra i dag :)

Du tåler ikke alkohol særlig bra.En drink og du må hjem i senga di,to drinker og VI må hjem i senga MI...

Skal vi drikke i kveld?Jeg spanderer to drinker...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin er problematisk. Her for noen uker siden var jeg ute med en kompis. Vi satte oss ned og bestilte en flaske rødvin på deling. Så satt vi der da, og hadde det i grunnen ganske trivelig. Det jeg IKKE tenkte på (som jeg kom til å tenke på på ettertid), var at vi så ut som to homser der vi satt rett ovenfor hverandre ved bordet og drakk rødvin, med stearinlys på bordet.

Jeg vet sannelig ikke åssen jeg skal rette opp i denne fadesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin er problematisk. Her for noen uker siden var jeg ute med en kompis. Vi satte oss ned og bestilte en flaske rødvin på deling. Så satt vi der da, og hadde det i grunnen ganske trivelig. Det jeg IKKE tenkte på (som jeg kom til å tenke på på ettertid), var at vi så ut som to homser der vi satt rett ovenfor hverandre ved bordet og drakk rødvin, med stearinlys på bordet.

Jeg vet sannelig ikke åssen jeg skal rette opp i denne fadesen.

Du må bestille øl neste gang, det er ikke så åpenbart som en flaske rødvin på deling ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tåler ikke alkohol særlig bra.En drink og du må hjem i senga di,to drinker og VI må hjem i senga MI...

Skal vi drikke i kveld?Jeg spanderer to drinker...;o)

Deal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin er problematisk. Her for noen uker siden var jeg ute med en kompis. Vi satte oss ned og bestilte en flaske rødvin på deling. Så satt vi der da, og hadde det i grunnen ganske trivelig. Det jeg IKKE tenkte på (som jeg kom til å tenke på på ettertid), var at vi så ut som to homser der vi satt rett ovenfor hverandre ved bordet og drakk rødvin, med stearinlys på bordet.

Jeg vet sannelig ikke åssen jeg skal rette opp i denne fadesen.

Jeg forstår problemet ditt, og rødvin er noe man aldri må kjøpe på deling med andre gutter. Det vil trossalt bli misforstått av alle som ser dere.

Nei, gutter skal drikke øl, og eneste grunnen til å dele en flaske rødvin ute er at du er på date med en jente. Ikke ute på byen med en kompis.

Alle vil trossalt tro at den kompisen er en rompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tåler ikke alkohol særlig bra.En drink og du må hjem i senga di,to drinker og VI må hjem i senga MI...

Skal vi drikke i kveld?Jeg spanderer to drinker...;o)

Du er billig...! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår problemet ditt, og rødvin er noe man aldri må kjøpe på deling med andre gutter. Det vil trossalt bli misforstått av alle som ser dere.

Nei, gutter skal drikke øl, og eneste grunnen til å dele en flaske rødvin ute er at du er på date med en jente. Ikke ute på byen med en kompis.

Alle vil trossalt tro at den kompisen er en rompis.

Det var skikkelig urutinert gjort av meg. En mann med min erfaring skal normalt unngå slike tabber.

Jeg ser nesten ingen annen utvei enn at jeg får dra tilbake dit, drikke øl, klå på damene og være generelt ufin. Tror du det vil funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig urutinert gjort av meg. En mann med min erfaring skal normalt unngå slike tabber.

Jeg ser nesten ingen annen utvei enn at jeg får dra tilbake dit, drikke øl, klå på damene og være generelt ufin. Tror du det vil funke?

Ja, det funker ofte for meg.

F.eks. er det aldri noen som tror at jeg er homse etter en tur på byen. Selv om jeg i natt til og med danset litt, noe jeg aldri gjør, så jeg må vel tilbake neste uke for å rette opp homseinntrykket som selvsagt kom etter dansinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

been there, done that.

Skikklig guffen feeling. Jeg tvang nesten venninna mi til og ringe 113, men hun bare lo hun da, (sikkert selv hvert i samme knipe.)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

been there, done that.

Skikklig guffen feeling. Jeg tvang nesten venninna mi til og ringe 113, men hun bare lo hun da, (sikkert selv hvert i samme knipe.)

Vennlig hilsen

Hehe, jeg fikk totalt noia selv, men forsto jo at det ikke var noe å bekymre meg over etter at jeg klaget over galskapen, til en kompis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...