Gå til innhold

Viser alkoholen hvem du er ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forandrer ikke personlighet ved fyll, men blir kanskje litt mer skravlete, våsete, høyrøstet, får på meg "ølbrillene" og generelt alt annet som er forbundet med beruselse.

Jeg er av den oppfatningen at de fleste av oss ikke gjør noe i fylla som er utenkelig å gjøre i edru tilstand.

Gjør man utenklige ting i fylla så bør man ikke drikke, eller i det minste roe ned inntaket betraktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier de ikke merker forskjell på meg når jeg er full, kontra edru. Enten betyr det at jeg er særdeles uspiselig som edru eller så oppfører jeg meg svært normalt i påvirket tilstand.

Tror egentlig det bunner i at jeg ikke har så veldig mange sperrer. Det hender (dette er noe jeg har merket selv, ingenting noen andre har innsett enda) at jeg snakker mer om hvor mye enkelte mennesker betyr for meg. Ikke til de personene, men til andre. Jeg vet jeg har en sperre på dette i edru tilstand, men den forsvinner når jeg drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen!

At folk tar seg noen glass og har det moro sammen, synes jeg er greit.

Men sentimentale og dritfulle folk, klarer jeg ikke.

Kan ikke uttale meg om meg selv siden jeg ikke drikker.

(Det er vel negativt her..)

Men jeg har ikke imot at andre drikker.

Alle får gjøre som de vil.

Hilsen ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det viser hvordan man egentlig er eller ikke vil jeg ikke prøve å uttale meg om. Men en ting er ihvertfall sikkert; noen blir så gjennomført idioter/drittsekker/psykotiske etc. når de drikker at de skulle nesten ha fått tvangsoperert inn en sånn pille i magen som gjør at de ikke tåler alkohol. Når folk blir fullstendig idioter i fylla, så har jeg null respekt for dem enten de er fulle eller edru. Man har et ansvar for å vite nok om seg selv til å skjønne hva man kan og ikke kan.

Så det så! :-)

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Om det viser hvordan man egentlig er eller ikke vil jeg ikke prøve å uttale meg om. Men en ting er ihvertfall sikkert; noen blir så gjennomført idioter/drittsekker/psykotiske etc. når de drikker at de skulle nesten ha fått tvangsoperert inn en sånn pille i magen som gjør at de ikke tåler alkohol. Når folk blir fullstendig idioter i fylla, så har jeg null respekt for dem enten de er fulle eller edru. Man har et ansvar for å vite nok om seg selv til å skjønne hva man kan og ikke kan.

Så det så! :-)

"..............."

Ja. Mange har prøvd i retten å få beruselse som formildende omstendighet, men det lykkes ikke så bra. Av samme grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det viser hvordan man egentlig er eller ikke vil jeg ikke prøve å uttale meg om. Men en ting er ihvertfall sikkert; noen blir så gjennomført idioter/drittsekker/psykotiske etc. når de drikker at de skulle nesten ha fått tvangsoperert inn en sånn pille i magen som gjør at de ikke tåler alkohol. Når folk blir fullstendig idioter i fylla, så har jeg null respekt for dem enten de er fulle eller edru. Man har et ansvar for å vite nok om seg selv til å skjønne hva man kan og ikke kan.

Så det så! :-)

"..............."

Jeg bare MÅ spørre...HVA er det der "....." greiene dine??

*greide ikke mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

I noe yngre dager kunne jeg drikke og drikke og drikke til den lyse morgen. Jeg ble morsommere og morsommere, råere og råere i replikken, i bedre og bedre form. Hoi! Og _aldri_ i bakrus.

Jaja, det var da det, og itte nå.

Du trenger liksom litt mer enn et par morgentimer for å komme deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja. Nå vil jeg ikke snakke mer om det.

Og ellers er det fint vær?

:)

Avledning altså ? Den gikk ikke, hva for noe mer er det som ikke er som før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avledning altså ? Den gikk ikke, hva for noe mer er det som ikke er som før ?

Det var nå veldig da. Hm.

Tja, hva skal jeg si? Så godt som slutt på etterpåfester. Finnes det noe mer kjedelig enn etterpåfester? Merkelig, det som var toppen av lykke en gang i verden... Ja, og så røyker jeg jo ikke. Verken det ene eller det andre.

Nå kan _du_ bekjenne. Din luring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var nå veldig da. Hm.

Tja, hva skal jeg si? Så godt som slutt på etterpåfester. Finnes det noe mer kjedelig enn etterpåfester? Merkelig, det som var toppen av lykke en gang i verden... Ja, og så røyker jeg jo ikke. Verken det ene eller det andre.

Nå kan _du_ bekjenne. Din luring.

Jeg merker ingen forskjell på festformen, blir aldri fyllesjuk heller. Røyken har jeg kutta for mange år siden, jeg er ikke i like god form som da jeg 24 år gammel kunne ta baklengs salto stående :-) Det ville vært selvmord nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde du hadde laget en FU over drikkevanene til DOL-folket, jeg - om begerinnholdet sier noe om mennesket som bikker det i seg (evt. nyyyter det, for oss litt mer kultiverte..).

*skuffet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Trodde du hadde laget en FU over drikkevanene til DOL-folket, jeg - om begerinnholdet sier noe om mennesket som bikker det i seg (evt. nyyyter det, for oss litt mer kultiverte..).

*skuffet*

OK, hva kan man si om en som drikker enten :

vann

metanol

rødvin

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...