Gjest yxes Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Hvilke kallenavn har du på det kvinnelige og mannlige kjønnet? Vil gjerne høre mange morsomme kallenavn!! 0 Siter
Gjest Truth Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Bølla, loffen, knekten... Musefisa, tuskeluska, grotta... 0 Siter
Amiga Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Manlig: Penis, kuk, pikk. Kvinnelig: Vagina, fitte, mus. 0 Siter
Gjest Ranja Røverdatter Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Manlig: Penis, kuk, pikk. Kvinnelig: Vagina, fitte, mus. Det beste du kunne komme opp med? langemann - boner - kalle snopp - sandersen - killekall - lillemons - vernon - ballstakarene - kvikken - labbe - kukfant - lumpy - karsten five - bernt - wallemann... berta - proppen - fittemor - søkken - huldra - prior - vaggis - fuk - tissemor - blitteblotta - keisa - prutta - bloody mary... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Det kvinnelige kaller jeg stort sett smurfen. 0 Siter
Amiga Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Det beste du kunne komme opp med? langemann - boner - kalle snopp - sandersen - killekall - lillemons - vernon - ballstakarene - kvikken - labbe - kukfant - lumpy - karsten five - bernt - wallemann... berta - proppen - fittemor - søkken - huldra - prior - vaggis - fuk - tissemor - blitteblotta - keisa - prutta - bloody mary... Jeg kaller en spade for en spade... 0 Siter
Carlina Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Enkelt og greit:Mus og kølle... =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg kaller dem stort sett bare ho's, eller horer, om du vil. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Det beste du kunne komme opp med? langemann - boner - kalle snopp - sandersen - killekall - lillemons - vernon - ballstakarene - kvikken - labbe - kukfant - lumpy - karsten five - bernt - wallemann... berta - proppen - fittemor - søkken - huldra - prior - vaggis - fuk - tissemor - blitteblotta - keisa - prutta - bloody mary... "Kan du stikke kukfanten din i vaggisen min?" Artige uttrykk det der, men ikke særlig brukervenlige. 0 Siter
Gjest Yunalesca 23 Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 jeg kaller penisen til min kjære : tass Og han kaller meg : muffins eller mus. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg kaller dem stort sett bare ho's, eller horer, om du vil. Bitcher. Dekker det meste :-) ".........." 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Bitcher. Dekker det meste :-) ".........." Helt klart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.