Gjest selje Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Snille datakyndige! Jeg bruker oftest tankestrek når jeg skriver direkte tale (- Det går bra, sa hun.) Men den drittmaskina jeg bruker fordi den snille maskina har diskkræsj, vil ikke! Den tror jeg lager punkter i et brev eller lageropptelling eller hva fanken, og så snart den ser et uskyldig snakke-innrykk, retter den hele siden nedover til "listeinnrykk". Uansett hvor mange ganger jeg går opp til verktøylinja og retter. Jeg veit at et eller annet sted i programmene fins det en "av-knapp" man kan bruke før man begynner å skrive, MEN HVOR ER DET! Veldig takknemlig for svar. 0 Siter
Solsikke Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 obs, dette kan ikke jeg svare på. Trodde det sto kvitte seg med inntrykk *ler* Lykke til med dataproblemet ditt 0 Siter
Gjest selje Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 obs, dette kan ikke jeg svare på. Trodde det sto kvitte seg med inntrykk *ler* Lykke til med dataproblemet ditt Jaja, det er klart, da. At jeg gjerne skulle hatt en knapp for å slette inntrykk også. Det hadde vært kult...wow! så unevrotisk jeg skulle ha blitt!! 0 Siter
Solsikke Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jaja, det er klart, da. At jeg gjerne skulle hatt en knapp for å slette inntrykk også. Det hadde vært kult...wow! så unevrotisk jeg skulle ha blitt!! Det hadde vært kjekt med en slik knapp ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.