Gå til innhold

5 mnd gammel og seksuelt misbrukt.


Gjest eveningstar

Anbefalte innlegg

Gjest eveningstar

Leste for en tid tilbake om en afrikansk fyr som voldtok en 5 mnd gammel baby ved samleie for å ta hevn over eks kjæresten.

Det jeg ikke forstår, er hvordan det er FYSISK mulig å voldta en baby på 5 mnd?

Man kan jo ikke presse en agurk gjennom et sugerør uansett hvor mye man vil.

Hvordan er det da mulig?

Grusomt er det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver: "Det jeg ikke forstår, er hvordan det er FYSISK mulig å voldta en baby på 5 mnd?"

Slike syke detaljer er heldigvis ikke noe vi trenger å vite noe om.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eveningstar

Vel jeg prøver å forstå. Og vil derfor vite hvordan det er fysisk mulig.

Forstår at andre ikke takler å høre det.

Men jeg har ikke behov for å stenge slike grusomme ting ute.

Velger man å stenge det ute, så velger man å snu ryggen til de som må gjennomgå slike pinsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete vil du vite det? Lyst til å spy eller noe sånt?

Jeg tror for øvrig ikke at fyren ville ta hevn over ekskjæresten, men han trodde misbruket ville kurere han for aids.

Hvis ikke det var en annen gærning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eveningstar

Hvorfor i helvete vil du vite det? Lyst til å spy eller noe sånt?

Jeg tror for øvrig ikke at fyren ville ta hevn over ekskjæresten, men han trodde misbruket ville kurere han for aids.

Hvis ikke det var en annen gærning.

Det har stått 3 saker (tror jeg) om babyer fra Afrika som ble seksuelt misbrukt. 2 av dem var 8 og 9 mnd gamle. Disse ble voldtatt som følge av idioter som hadde AIDS.

Den på 5 mnd gammel ble utført av en fyr på 23 som hevn og eksen.

Og, jeg synes det er kvalmt nok fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har stått 3 saker (tror jeg) om babyer fra Afrika som ble seksuelt misbrukt. 2 av dem var 8 og 9 mnd gamle. Disse ble voldtatt som følge av idioter som hadde AIDS.

Den på 5 mnd gammel ble utført av en fyr på 23 som hevn og eksen.

Og, jeg synes det er kvalmt nok fra før av.

Mye gærne mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg prøver å forstå. Og vil derfor vite hvordan det er fysisk mulig.

Forstår at andre ikke takler å høre det.

Men jeg har ikke behov for å stenge slike grusomme ting ute.

Velger man å stenge det ute, så velger man å snu ryggen til de som må gjennomgå slike pinsler.

Nei - du kan godt forstå at noe er "riv ruskende galt", uten å forstå "detaljene" i misbruket.

Du kan gjøre masse for å bekjempe overgrep, uten å vite "hva som skjer biologisk".

Mitt nick "Sør" (kort for "Sørlige Halvkule") tok jeg da jeg bodde i Sør Afrika.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eveningstar

Det er ikke fysisk mulig rett og slett.

Barnet vil få så store skader at det dør uten legetilsyn og operasjon.

Samt at senskader er bortimot uungåelig.

ja, babyen måtte opereres.

Men da må det jo være mulig. Siden den jævelen fikk penisen sin inn. OG det begriper jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, babyen måtte opereres.

Men da må det jo være mulig. Siden den jævelen fikk penisen sin inn. OG det begriper jeg ikke.

Du skriver: "OG det begriper jeg ikke."

Du skal være hjertens GLAD for at du ikke "begriper" slikt, og jeg håper for din skyld at du aldri vil.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eveningstar

Du skriver: "OG det begriper jeg ikke."

Du skal være hjertens GLAD for at du ikke "begriper" slikt, og jeg håper for din skyld at du aldri vil.

Med vennlig hilsen

men jeg vil vite det! Jeg vil fostå! jeg vil begripe det!

jeg skal bli barnevernspedagog og synes derfor at sånne saker er noe jeg vil vite om.

Jeg har lest så mye grusomt og hørt så mye grusomt. Jeg vil begripe hvordan det går ann for i mitt hode så går det jo bare ikke ann!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, babyen måtte opereres.

Men da må det jo være mulig. Siden den jævelen fikk penisen sin inn. OG det begriper jeg ikke.

Ingenting å gruble på det der. Du blir bare dårlig av det.

På samme måte som når man kjører forbi et ulykkessted og ambulansen står der enda.

Verden er full av faenskap. Og skal man bevare sjelen sin som hel og normal blir man nødt til å lukke øynene for noe av dritten. Og heller ta avstand fra det og støtte opp om de som er sterke nok til å gå inn og gjøre noe med det.

Uten å stille spørsmål om hvordan eller hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil vite det! Jeg vil fostå! jeg vil begripe det!

jeg skal bli barnevernspedagog og synes derfor at sånne saker er noe jeg vil vite om.

Jeg har lest så mye grusomt og hørt så mye grusomt. Jeg vil begripe hvordan det går ann for i mitt hode så går det jo bare ikke ann!!!!

Hei,

Du skriver: "Jeg vil begripe hvordan det går ann for i mitt hode så går det jo bare ikke ann!!!!"

Men hvis man "forstår" det så vil jeg påstå at man selv er i fare for å bli like "gal"...

Noen ting er det best ikke å forstå.

Og akkurat de biologiske detaljene om "voldtekt av spebarn" er det vel ingen av oss som behøver å vite, hverken for private eller jobb årsaker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger du å vite dette for å kunne forstå? Han fikk den inn, ferdig med det. Synes å stoppe opp ved de fysiske (u)mulighetene i en slik sak er direkte grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil vite det! Jeg vil fostå! jeg vil begripe det!

jeg skal bli barnevernspedagog og synes derfor at sånne saker er noe jeg vil vite om.

Jeg har lest så mye grusomt og hørt så mye grusomt. Jeg vil begripe hvordan det går ann for i mitt hode så går det jo bare ikke ann!!!!

Det du bør begripe i barnevernet er at noen mangler foreldre-evne helt og aldeles. Noen vet ikke hva grenser er, de ser ikke grensene mellom voksen og barn, grensene mellom seg og andre, grensene mellom sex og omsorg.

Du bør kunne se dette, oppdage det, fatte at det finnes, og ha mot til å nevne det ved navn. Du bør tåle å høre historiene, slik at det blir mulig å fortelle dem til deg. Du bør ha mot og vilje til å gå inn i saker der du ikke forstår hvorfor foreldrene er blitt slik.

Det er ikke din jobb å forstå eller identifisere deg med, overgripere. Det er din jobb å verne om barnet. Noen ganger er det din jobb å styrke de voksne. Men ikke overgripere. Det vil aldri være din jobb å hjelpe en overgriper til å bli en god far/mor.

Det er også din jobb å ikke bli så sauset inn i ubegripelige problemer at du blir handlingslammet.

La oss andre i andre deles av hjelpeapparatet gjøre vår jobb, og forbered deg på å gå inn i situasjoner du aldri vil få mulighet til å forstå rekkevidden av, fordi det ikke er tid, rom eller kompetanse til å følge verken deg eller saken til bunns.

Håper du har et varmt hjerte, et kaldt hode og mot som en løve.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du bør begripe i barnevernet er at noen mangler foreldre-evne helt og aldeles. Noen vet ikke hva grenser er, de ser ikke grensene mellom voksen og barn, grensene mellom seg og andre, grensene mellom sex og omsorg.

Du bør kunne se dette, oppdage det, fatte at det finnes, og ha mot til å nevne det ved navn. Du bør tåle å høre historiene, slik at det blir mulig å fortelle dem til deg. Du bør ha mot og vilje til å gå inn i saker der du ikke forstår hvorfor foreldrene er blitt slik.

Det er ikke din jobb å forstå eller identifisere deg med, overgripere. Det er din jobb å verne om barnet. Noen ganger er det din jobb å styrke de voksne. Men ikke overgripere. Det vil aldri være din jobb å hjelpe en overgriper til å bli en god far/mor.

Det er også din jobb å ikke bli så sauset inn i ubegripelige problemer at du blir handlingslammet.

La oss andre i andre deles av hjelpeapparatet gjøre vår jobb, og forbered deg på å gå inn i situasjoner du aldri vil få mulighet til å forstå rekkevidden av, fordi det ikke er tid, rom eller kompetanse til å følge verken deg eller saken til bunns.

Håper du har et varmt hjerte, et kaldt hode og mot som en løve.

Lykke til.

Godt skrevet, Avil.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil vite det! Jeg vil fostå! jeg vil begripe det!

jeg skal bli barnevernspedagog og synes derfor at sånne saker er noe jeg vil vite om.

Jeg har lest så mye grusomt og hørt så mye grusomt. Jeg vil begripe hvordan det går ann for i mitt hode så går det jo bare ikke ann!!!!

Skjønner du det ikke?Det går ikke an!Men det går an og sprenge et menneske i luften,selv om det dør!Det går an og sprenge et fjell selv om det i utgangspunktet er helt,men du ødelegger det altså om du sprenger det.Trenger du flere hint?

Det du trenger en forklaring på det går ikke an uten at det fører til dødelig skade,litt tankeomløp har du vel i hodet?!

Skjønner ikke i det helle tatt hvordan du kan spekulere i så makabre ting!Hvilken interesse skal du ha av og vite de makabre detaljene om en ødelagt barnekropp som kansje såvidt overlever hvis hun han får medisinsk hjelp i tide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du bør begripe i barnevernet er at noen mangler foreldre-evne helt og aldeles. Noen vet ikke hva grenser er, de ser ikke grensene mellom voksen og barn, grensene mellom seg og andre, grensene mellom sex og omsorg.

Du bør kunne se dette, oppdage det, fatte at det finnes, og ha mot til å nevne det ved navn. Du bør tåle å høre historiene, slik at det blir mulig å fortelle dem til deg. Du bør ha mot og vilje til å gå inn i saker der du ikke forstår hvorfor foreldrene er blitt slik.

Det er ikke din jobb å forstå eller identifisere deg med, overgripere. Det er din jobb å verne om barnet. Noen ganger er det din jobb å styrke de voksne. Men ikke overgripere. Det vil aldri være din jobb å hjelpe en overgriper til å bli en god far/mor.

Det er også din jobb å ikke bli så sauset inn i ubegripelige problemer at du blir handlingslammet.

La oss andre i andre deles av hjelpeapparatet gjøre vår jobb, og forbered deg på å gå inn i situasjoner du aldri vil få mulighet til å forstå rekkevidden av, fordi det ikke er tid, rom eller kompetanse til å følge verken deg eller saken til bunns.

Håper du har et varmt hjerte, et kaldt hode og mot som en løve.

Lykke til.

*applaus!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...