Gå til innhold

Hva er best når man er syk?

Anbefalte innlegg

Å klage sin nød til den store gullmedaljen, eller være mann og holde kjeft? Det siste er vel å foretrekke fra et testosterons-perspektiv. Ulempen med det er at man ikke får noen fordeler av å være syk. Dvs. jeg må gjøre husarbeid akkurat som vanlig.

Hvis jeg derimot klager min nød, kan jeg legge meg på sofaen, se film, drikke cola og sove litt innimellom. Hun gjør selvsagt alt husarbeidet.

Jeg tror jeg går for "klage sin nød"-varianten.... av ren taktikk, selvsagt

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73843-hva-er-best-n%C3%A5r-man-er-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

19

• naiv

7

• tigertrollet

6

• musikeren

5

Mest aktive i denne tråden

Har inntrykk av at de fleste menn spiller taktikk der jeg da..

Mens vi kvinner kan ikke legge oss bare ned på sofan og vente på at mannen kommer hjem og tar over husarb. barn osv...

Men får all del... Tar ikke alle under en kam nå... Finnes da menn som stiller opp også:-)

Klag! Klaging er veldig bra for immunforsvaret. De (den) som hører på, kan komme til å føle seg ganske dårlig, da, men. Det er en myte at bare menn klager når de er sjuke (for det gjør de). Damer har den mer skumle varianten ("nei, herregud, jeg klarer meg da, jeg da. Stakkars. Jada. Hulk.) I alle fall mødre. Jeg er mor sjøl. Jeg merker godt når jeg tar akkurat den der. Men mannen min! Oj! Han er sjuk når han er sjuk, han! Sint blir han også (om jeg sier det er bra for immunforsvaret å klage). Han klager IKKE, han er veldig sjuk! Kanskje du trenger litt sofaligging, Altman? Vi gjør jo det. Hulk, hulk,

Annonse

Klage litt men ikke for mye. Poenget er å finne akkurat passe mengde klaging så man kan få sympati og masse goder. Ikke si for mye, bare sukk høyt innimellom og husk å se veeeeldig lidende ut.

God fornøyelse og god bedring.

Balansen der er en kunst :)

Har inntrykk av at de fleste menn spiller taktikk der jeg da..

Mens vi kvinner kan ikke legge oss bare ned på sofan og vente på at mannen kommer hjem og tar over husarb. barn osv...

Men får all del... Tar ikke alle under en kam nå... Finnes da menn som stiller opp også:-)

Jo, du har rett - de fleste menn spiller taktikk. Ofrene er de uskyldige konene :)

Annonse

Klag! Klaging er veldig bra for immunforsvaret. De (den) som hører på, kan komme til å føle seg ganske dårlig, da, men. Det er en myte at bare menn klager når de er sjuke (for det gjør de). Damer har den mer skumle varianten ("nei, herregud, jeg klarer meg da, jeg da. Stakkars. Jada. Hulk.) I alle fall mødre. Jeg er mor sjøl. Jeg merker godt når jeg tar akkurat den der. Men mannen min! Oj! Han er sjuk når han er sjuk, han! Sint blir han også (om jeg sier det er bra for immunforsvaret å klage). Han klager IKKE, han er veldig sjuk! Kanskje du trenger litt sofaligging, Altman? Vi gjør jo det. Hulk, hulk,

Jeg tror jeg driter i klagingen :)

Jeg er ikke SÅ syk da :)

Hvor syk er du da? Min erfaring er at menn klager bare de har ett snev av en forkjølelse :D

Men uansett håper jeg ikke du blir ordentlig syk. Det er ikke noe særlig det.

Akkurat nå er jeg forkjølet, dett i nesen og frossen selv,

Hvor syk er du da? Min erfaring er at menn klager bare de har ett snev av en forkjølelse :D

Men uansett håper jeg ikke du blir ordentlig syk. Det er ikke noe særlig det.

Akkurat nå er jeg forkjølet, dett i nesen og frossen selv,

Det viktigste var ikke hvor syk jeg var, men hvilke goder jeg kunne få ut av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...