Gå til innhold

Hva er best når man er syk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

19

• naiv

7

• tigertrollet

6

• musikeren

5

Mest aktive i denne tråden

gud forby!

hehe, jeg har sett for mange amerikanske drama med happy ending, så jeg ble nok revet med...

du passer mer inn i et norsk melodrama med ubarberte mannfolk, banning, puling, ubegripelig story, tvetydige replikker og en tragisk og brutal slutt.

:-)

hehe, jeg har sett for mange amerikanske drama med happy ending, så jeg ble nok revet med...

du passer mer inn i et norsk melodrama med ubarberte mannfolk, banning, puling, ubegripelig story, tvetydige replikker og en tragisk og brutal slutt.

Det er faen steike meg så jeg skulle sagt det selv!

En nordnorsk variant av en David Lynch-setting hadde i grunnen passet meg bra :)

Hvordan gikk det?

Har du forresten tenkt tanken på at 'hun' også kanskej er på DOL - og at du er fersket???!!!???

Nei, det er utelukket. Hun kan ikke noe om data, og haaater internett :)

Dessuten vet hun ikke at jeg skriver under nicket Altman. Det er ikke slik at hun ville tenke: "hmm, han derre Altman minner mistenkelig mye om Stein Ove"

Annonse

Det er faen steike meg så jeg skulle sagt det selv!

En nordnorsk variant av en David Lynch-setting hadde i grunnen passet meg bra :)

Hehe, ja man kan si mye om norsk film, i særdeleshet perioden med Helge Jordal & Co, men _forutsigbar_ det er den..

Men det er også onsdagsfilmen på TVNorge; amerikansk drama, based on a true story som omhandler en av flere av følgende: skilsmisse, sykt barn, bortført barn, sykdom (særlig kreft)...

Nei, det er utelukket. Hun kan ikke noe om data, og haaater internett :)

Dessuten vet hun ikke at jeg skriver under nicket Altman. Det er ikke slik at hun ville tenke: "hmm, han derre Altman minner mistenkelig mye om Stein Ove"

Får håpe det er noe annet hun duger til - virker rimelig håpløs på meg !!

Jeg har akkurat kobla meg opp via ADSL for første gang - nå skal det surfes :-))

Jeg har kommet fram til at sutring er dumt. Det jeg pleier å gjøre er å sørge for å se helt kjempesyk ut, jo mer rødsprengt jo bedre. Og så oppfører jeg meg meget tappert. Jeg tilbyr meg å gå ut med søpla og sånn. Da våkner ridderen i ham, ser du. Han stuller og steller, og det vanker ekstra mye kos og kakao. Etterpå går han rundt og skryter av den snille og tapre kjæresten sin. Vet ikke om hun dama di går på den. Hun virker som er hard kvinne. Men det er da verd et forsøk? Dette blir mellom oss, ja?

God bedring:-)

Annonse

Jeg har kommet fram til at sutring er dumt. Det jeg pleier å gjøre er å sørge for å se helt kjempesyk ut, jo mer rødsprengt jo bedre. Og så oppfører jeg meg meget tappert. Jeg tilbyr meg å gå ut med søpla og sånn. Da våkner ridderen i ham, ser du. Han stuller og steller, og det vanker ekstra mye kos og kakao. Etterpå går han rundt og skryter av den snille og tapre kjæresten sin. Vet ikke om hun dama di går på den. Hun virker som er hard kvinne. Men det er da verd et forsøk? Dette blir mellom oss, ja?

Utspekulerte kvinnfolk..*humrer*

Det viktigste var ikke hvor syk jeg var, men hvilke goder jeg kunne få ut av det :)

hehe du Altman du er slu:D Og jeg tror jeg skjønte det. Jeg har jo samboer, vet du*s*

Og han kan også være virkelig slu når det gjelder slike ting. Men det gjelder å smøre tykt på og håpe på at motparten ikke skjønner at det er akkurat det du gjør :D

Det aller beste er å vaske huset. Da blir dama glad og du får svettet ut noen basselusker og blir veldig fort frisk.

Jeg fraråder deg å syte - hvis du absolutt må gjøre det så reis hjem til moren din.

Det er for sent. Hun kom hjem før jeg fikk fulgt rådet ditt, og da var hun driiiitsur!

Neida, kjæresten min er egentlig en bitteliten pus, og ikke en hard negl, faktisk :) Okei, bittelitt hard, da :)

Men bortsett fra det så må jeg si at din taktikk helt klart skiller seg ut i positivt forstand!

Det er ingen mann som holder kjeft når de er syk.:)

God bedring Altman

Åjoda, noen holder kjeft...til og med pusser opp mens man går på 3dje uken med feber/kyssesyke...

Det ble til og med forventet at det skulle bli gjort :)

Er det andre veien, må man til med sykepakke her og sykepakke der.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...