Gå til innhold

Hva er best når man er syk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

19

• naiv

7

• tigertrollet

6

• musikeren

5

Mest aktive i denne tråden

Åjoda, noen holder kjeft...til og med pusser opp mens man går på 3dje uken med feber/kyssesyke...

Det ble til og med forventet at det skulle bli gjort :)

Er det andre veien, må man til med sykepakke her og sykepakke der.. :)

hmm det er ikke mange av dem. Men jeg vet de finnes. har en far som er slik nemlig.

Får håpe det er noe annet hun duger til - virker rimelig håpløs på meg !!

Jeg har akkurat kobla meg opp via ADSL for første gang - nå skal det surfes :-))

Fordelen med ADSL er at det går så vanvittig fort å skrive innlegg.

Ellers da, kjære punky, alt vel?

Fordelen med ADSL er at det går så vanvittig fort å skrive innlegg.

Ellers da, kjære punky, alt vel?

ALt er såre vel - eneste jeg er litt misfornøyd med er at jeg faktisk må jobbe litt - får så dårlig tid til å DOL'e!!

Med deg da - frisk igjen ?? (så frisk som du kan bli altså)

ALt er såre vel - eneste jeg er litt misfornøyd med er at jeg faktisk må jobbe litt - får så dårlig tid til å DOL'e!!

Med deg da - frisk igjen ?? (så frisk som du kan bli altså)

Jeg er ikke syk, faktisk. Det var bare løgn :)

Ja, det der med jobb og DOL er et stadig tilbakevendende problem. Gjør som ei jeg kjenner - hun har kontraktfestet at hun skal DOLE :)

Annonse

Å være mann og holde kjeft. Faktisk så er jeg vant til det. Kjenner ikke igjen det at menn surver når dem er syke.

Jeg pleier å surve når jeg er sjuk... Uansett har jeg så høy smerteterskel at jeg aldri merker at jeg er sjuk, om jeg så er døden nær. Så det betyr vel egentlig at jeg aldri er sjuk?

Jeg pleier å surve når jeg er sjuk... Uansett har jeg så høy smerteterskel at jeg aldri merker at jeg er sjuk, om jeg så er døden nær. Så det betyr vel egentlig at jeg aldri er sjuk?

Du har vel vært døden nær et par ganger.. Nå er du vel i himmelen her på jorden? :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...