Pappa Bjørn Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Jeg må innrømme at jeg er litt fascinert av opplegget med denne TV-serien. Jeg har ikke fulgt med, men det har kona. Jeg lurer bare så på en ting der......... Det er altså 24 episoder. Hver episode handler om en time i et døgn, så altså med bruk av en 4-5 hjerneceller og tuppelogikk tilsier det at vi i løpet av serien har sett 24 episoder (som navnet tilsier) Slik at vi har fulgt disse menneskene og deres forløp i et døgn. Da spør stemmene inne i hodet mitt....................Hvorfor er hver episode på 3 kvarter? Blir jo helt gæli det............. 0 Siter
Gjest reima Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Med reklamepauser i statene blir det akkurat en time. 0 Siter
Gjest 24 fan Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Som reima sier, pga reklamen i statene.. Du ser jo den klokka som tikker? Noen ganger ser du den tikker, så et lite opphold, så starter den etter et "hopp"..da er det rekalme i statene... Glad jeg slipper disse reklamene her gitt.. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Fordi de ikke filmer når de går på do og sånt? 0 Siter
tiliti Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Amerikanerne har lagt inn tid for 15 minutter reklame :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.