Female Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Han hører på alle snille barn !!!!! *S* Har du vært snill i år?? Snill støtt je'..;-) 0 Siter
naiv Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Har nettopp flytta nå jeg...bor i pappesker ennå..*s* Bodde før nord og ned for sentrum, nå er jeg nord og opp for sentrum.. Om ca 4 mndr flytter jeg midt i mellom..litt nordafor det også.:-) Ok, må følge litt med hva naboene mine gjør, vet du:-) 0 Siter
Female Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Ok, må følge litt med hva naboene mine gjør, vet du:-) Skjønner det...:-) Fikk bra rapport nå?? 0 Siter
naiv Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Skjønner det...:-) Fikk bra rapport nå?? Hehe. Er ikke helt sikker på hvor du ender hen, kanskje i nærheten av der hvor gubben jobber..Eller kanskje du bor i nærheten av det nå :-) 0 Siter
Female Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Hehe. Er ikke helt sikker på hvor du ender hen, kanskje i nærheten av der hvor gubben jobber..Eller kanskje du bor i nærheten av det nå :-) Samma å'n bor i væla, bærre en ser Mjøsa..;-)) 0 Siter
naiv Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Samma å'n bor i væla, bærre en ser Mjøsa..;-)) Enig:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.