Gå til innhold

Jeg har så vooooondt........


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

I arbeidslysten min! Jeh tenkte jeg slulle gjøre det fykende fint i heimen mens Kona var på jobb, så vi bare kunne dra på runinga med Vesla, spise middag og slappe av reste av kvelden. Til nå har jeg snudd duken........... Kan det regnes som en start eller eller er det på tide å innse at jeg trengerhushjelp eller noe narkotisk for å få det fint her?

Neste jeg tenkte å gjøre var å sope sofaen, etter en kjeksspisende toåring. Deretter skal jeg slå i hjel alle disse rare dyrene som flyr rundt klesvasken.

Ønsk meg lykke til. Jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mellomtiden prøver jeg å kvalifisere meg til VM i skrivefeil. Jeh skal nok være jeg, mens en glose som "runinga" kan tolkes som turninga.

Jeg begynner å lure på om det er sant at SAS står for Norges Dysleksiforbund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bland deg et glass sjokolademelk og benk deg til foran TV du! Mange spennende såpeserier å velge mellom om formiddagene vet du!

Ca. 10 min. før kona er forventet hjem, kan du evt. gå ut på kjøkkenet og ommøblere oppvasken litt.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Pappa Bjørn. Sett på en cd med heftig musikk du liker, da går husarbeidet i en fei :D

Snakker av egen erfaring :)

Solsikke "rokker" rundt med støvsugeren....

*ser det for meg*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke "rokker" rundt med støvsugeren....

*ser det for meg*

;o)

ja men jeg gjør det jeg:D Rocker rundt med både støvsuger og vaskekosten*s* Er såååå effektiv atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men jeg gjør det jeg:D Rocker rundt med både støvsuger og vaskekosten*s* Er såååå effektiv atte.

Jeg får rocke i stillhet da. dersom du ser på alle nye innlegg ser du også at jeg har hatt en annen tråd parralelt med denne som går på nervekrigen mellom omsorgsfull far og utspekulert men trøtt 2-åring som tar alle middler i bruk for å slippe unna en svært nødvendig formidagsblund.*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være hardty å komme igang, men har du først begynt går det unna! Sett på en cd med litt fart i som Solsikke sier.. Nå holdt jeg på å si at da blir det morsomt å vaske, men det er vel litt å ta i! ; )

Men det er kjempedeilig å sette seg ned etterpå og kjenne såpelukta, og vite at nå er det rent og pent! Og kona di blir nok kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når du er ferdig,kommer du og snur min duk også???

Siden jeg er syk å greier mener jeg?

=o)

Skal prøve, men jeg blir helt sikkert smittet, og du vet hvor svake vi menn blir nårvi er syke...........

Men har du husket medisin? Donald og Smurfedrops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve, men jeg blir helt sikkert smittet, og du vet hvor svake vi menn blir nårvi er syke...........

Men har du husket medisin? Donald og Smurfedrops?

*Sukk* den eneste medisinen som hjelper meg er en operasjon...Men klart Donald og smurfe drops hadde hjulpet på humøret....:)

Jeg er ikke smittsom, så du kan trygt komme å snu på duken=)

For jævli at folk må gå hjemme omtrent ufør i støytene med to små barn,før sykehuset forbarmer seg over en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* den eneste medisinen som hjelper meg er en operasjon...Men klart Donald og smurfe drops hadde hjulpet på humøret....:)

Jeg er ikke smittsom, så du kan trygt komme å snu på duken=)

For jævli at folk må gå hjemme omtrent ufør i støytene med to små barn,før sykehuset forbarmer seg over en...

Jo takk, det skal ikke være lett å bli syk i Norge. Jeg er 26 år og har vært kasteball i sytemet i over 6 år allerede uten å få avklaring på hverken trygdespørsmål eller behandling.

Skulle ønske man manglet en arm eller noe i blandt. " Hvorfor går du bare hjemme da? Du ser jo helt frisk ut du!"

DU må ha riktig god bedring og lykke til. Skal komme og snu duken din jeg. Etterpå kan jeg sette en liten skål med grønnsåpe under sofaen din så det lukter rent. Da blir det vel bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk, det skal ikke være lett å bli syk i Norge. Jeg er 26 år og har vært kasteball i sytemet i over 6 år allerede uten å få avklaring på hverken trygdespørsmål eller behandling.

Skulle ønske man manglet en arm eller noe i blandt. " Hvorfor går du bare hjemme da? Du ser jo helt frisk ut du!"

DU må ha riktig god bedring og lykke til. Skal komme og snu duken din jeg. Etterpå kan jeg sette en liten skål med grønnsåpe under sofaen din så det lukter rent. Da blir det vel bra?

Det høres bra ut med grønnsåpa å duken altså!!!

26??He he jeg trodde du var nærmere 40 jeg,ikke spør hvorfor men jeg trodde det..

Jeg skal operer vekk kjertlene under venstre arm,de har blitt kronisk betent....Vondt!!

Bra jeg ser "frisk" ut her inne da..hadde blitt bekymret om du hadde sagt at jeg "hørtes" syk ut...He he he

Ok nå har jeg vist deg min,får jeg se din??...Hø hø hø om hvorfor du er hjemme altså??

=o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut med grønnsåpa å duken altså!!!

26??He he jeg trodde du var nærmere 40 jeg,ikke spør hvorfor men jeg trodde det..

Jeg skal operer vekk kjertlene under venstre arm,de har blitt kronisk betent....Vondt!!

Bra jeg ser "frisk" ut her inne da..hadde blitt bekymret om du hadde sagt at jeg "hørtes" syk ut...He he he

Ok nå har jeg vist deg min,får jeg se din??...Hø hø hø om hvorfor du er hjemme altså??

=o))))

Jeg har for lite virkestoffer i hjernen er diagnosen nå om dagen. Det medfører stort søvnbehov, trøtt og slapphet, og hodepine. Det er den somatiske delen. Det går også ut over den mentale delen, at jeg svinger litt i humør og kan få angst og skjelvinger osv. Først fikk jeg beskjed om at jeg hadde en depresjon, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde somatiske plager som følge av depresjon, så fikk jeg beskjed om at jeg depresjon som følge av somtatiske vanskeligheter, Nå har jeg vært hos neurolog som har påvist en gal kjemisk balanse i kroppen min som er årsaken til alt sammen.

Det er ikke så lett å bli klok på dette da.........

Nå vil jeg enten ha konstatert kroniske plager jeg ikke blir kvitt og uføretrygdes, ellers så vil jeg vite hva som kan gjøres, få behandling og ut i jobb! Blir rimelig lei av å vente og ha med hundre kontorer og saksbehandlinger å gjøre bare for å klare hverdagen. Blir bare sliten og mindre opplagt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for lite virkestoffer i hjernen er diagnosen nå om dagen. Det medfører stort søvnbehov, trøtt og slapphet, og hodepine. Det er den somatiske delen. Det går også ut over den mentale delen, at jeg svinger litt i humør og kan få angst og skjelvinger osv. Først fikk jeg beskjed om at jeg hadde en depresjon, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde somatiske plager som følge av depresjon, så fikk jeg beskjed om at jeg depresjon som følge av somtatiske vanskeligheter, Nå har jeg vært hos neurolog som har påvist en gal kjemisk balanse i kroppen min som er årsaken til alt sammen.

Det er ikke så lett å bli klok på dette da.........

Nå vil jeg enten ha konstatert kroniske plager jeg ikke blir kvitt og uføretrygdes, ellers så vil jeg vite hva som kan gjøres, få behandling og ut i jobb! Blir rimelig lei av å vente og ha med hundre kontorer og saksbehandlinger å gjøre bare for å klare hverdagen. Blir bare sliten og mindre opplagt av det.

Jupp slike ting kan vel ta nuven av den beste kan jeg tenke meg...

Hvordan syns du det er å være hjemme hver dag da?Funker den sosiale delen i livet ditt,slik at du har kontakt med andre en kone og barn?

Jeg for min del synker hen i apati ved å gå hjemme hver dag,savner jobben masse selv om jeg i fritiden er ganske sosial av meg....

Huff det må da være trist å bli uføre trygdet i en alder av 26?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp slike ting kan vel ta nuven av den beste kan jeg tenke meg...

Hvordan syns du det er å være hjemme hver dag da?Funker den sosiale delen i livet ditt,slik at du har kontakt med andre en kone og barn?

Jeg for min del synker hen i apati ved å gå hjemme hver dag,savner jobben masse selv om jeg i fritiden er ganske sosial av meg....

Huff det må da være trist å bli uføre trygdet i en alder av 26?

Det er nok ikke noen ønske situasjon det nei, men jeg blir bare nødt til å avvente hva resultatet av behandlingen blir.

Joda, jeg prøver å pleie det sosiale også. Vi er en stor gjeng i området der jeg bor som trefes ute sammen med ungene. Dessuten er vi ofte på besøk hos andre, i alle fall så ofte det lar seg gjøre. Vi har desverre ikke råd til noen bil nå, så det er jo litt vanskelig å komme seg rundt...........

Hadde jo vært greit å tjent litt mere penger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noen ønske situasjon det nei, men jeg blir bare nødt til å avvente hva resultatet av behandlingen blir.

Joda, jeg prøver å pleie det sosiale også. Vi er en stor gjeng i området der jeg bor som trefes ute sammen med ungene. Dessuten er vi ofte på besøk hos andre, i alle fall så ofte det lar seg gjøre. Vi har desverre ikke råd til noen bil nå, så det er jo litt vanskelig å komme seg rundt...........

Hadde jo vært greit å tjent litt mere penger da.

Hvem vil vel ikke tjene mere penger??:)

Tror det sosiale aspektet er viktig hvis man lider av psykiske problemer.Det er godt for sjela ganske enkelt.

Ja ja nå har jeg forresten snudd duken sjæl og satt ut såpe koppen...så her lukter det godt!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil vel ikke tjene mere penger??:)

Tror det sosiale aspektet er viktig hvis man lider av psykiske problemer.Det er godt for sjela ganske enkelt.

Ja ja nå har jeg forresten snudd duken sjæl og satt ut såpe koppen...så her lukter det godt!!

=o)

Hybelrengjøring, er det ikke det det kalles? Hvor er egentlig alle polakkene man hører om når man virkelig trenger dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hybelrengjøring, er det ikke det det kalles? Hvor er egentlig alle polakkene man hører om når man virkelig trenger dem?

Du sier noe,problemet er at de er så forbaska sesong betont de folka der.....

Aupair må da være tingen..?

Hybelvask er en ting,hybeldusj er en verre ting!!*s*

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...