Gå til innhold

Jeg har så vooooondt........


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Du sier noe,problemet er at de er så forbaska sesong betont de folka der.....

Aupair må da være tingen..?

Hybelvask er en ting,hybeldusj er en verre ting!!*s*

=o)

Du får spare ressurser da vet du. Ta med deg oppvask og klesvask i badekaret*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får spare ressurser da vet du. Ta med deg oppvask og klesvask i badekaret*L*

Det var lurt, bade med klær på og vaske kopper samtidig...

Sparer energi på å kle av seg også da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt, bade med klær på og vaske kopper samtidig...

Sparer energi på å kle av seg også da...;)

Jada. Så kan du bytte på. Neste gang tar du et bad i vaskemaskinen osv. Forandring fryder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Så kan du bytte på. Neste gang tar du et bad i vaskemaskinen osv. Forandring fryder.

He he ja å fullfører det hele med å klatre inn i tørketrommelen sammen med oppvasken!"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja å fullfører det hele med å klatre inn i tørketrommelen sammen med oppvasken!"!!

Ja, det gir en ganske fet kilefølelse helt til du sitter med en gaffel i Østerdalen.*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå nettopp ferdig med totalrengjøring av hele leiligheten, og jeg kan forsikre deg om at det ikke er mye hjelp i meg nå. Og det blir lenge til neste gang, da er det faen ta mannfolkets tur..!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh...der mistet du meg..den må du utdype...?

=o)

Trommellen roterer 1100-1200 ganger i minuttet. Prøv å sitte inne der sammen med oppvasken så vet du ikke helt hvor bestikk og eggeglass kan rote seg inn.

Dersom du skal være med selv så MÅ du bruke skåneprogram!*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trommellen roterer 1100-1200 ganger i minuttet. Prøv å sitte inne der sammen med oppvasken så vet du ikke helt hvor bestikk og eggeglass kan rote seg inn.

Dersom du skal være med selv så MÅ du bruke skåneprogram!*L*

He he he sånn ja....Der ser du glemte allerede at jeg skulle ta med oppvasken i trommelen...Sånn kan det gå....

Tror kanskje jeg filosoferte litt for mye med meg selv om hvem som skulle inn først...jeg eller oppvasken...

Siden valget ble meg glemte jeg selfølgelig hele oppvasken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...