Gå til innhold

Å ringe gamle venninner ikke kontakt på 4 år

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat telefon her på jobb fra ei dame som var så lik ei gammel venninne fra skoledagene i stemmen. Det var som å høre henne og merkelig nok het de det samme til fornavn også. Og var fra samme plass, det fikk meg til å tenke på denne venninna mi da.

Hun var flink til å holde kontakten, men jeg var ikke så veldig flink. Har lyst til å ringe henne, bare for å høre hvordan det går. Men det er 4 år siden jeg traff henne sist.

Vil det bli for dumt å ringe slik?

Nå skal det sies at samtalene har aldri gått i stå mellom oss to. Kontakten var i alle fall den samme for 4 år siden, som den var da vi gikk på skole :)

Så hva mener dere? Nå skal dere få avgjøre om jeg skal ringe henne i kveld eller i morgen, hehehe.

Fortsetter under...

Ser at du har bestemt deg for å ringe. Kjempe bra:-) Fikk selv tlf. fra ei venninne som jeg ikke har snakket med på 5 år. Det var kjempe morsomt å høre fra henne, vi jabbet på i timesvis. Det blir masse å snakke om når du skal fortelle hva du har gjort siden sist:-)

Lykke til!

Annonse

Ser at du har bestemt deg for å ringe. Kjempe bra:-) Fikk selv tlf. fra ei venninne som jeg ikke har snakket med på 5 år. Det var kjempe morsomt å høre fra henne, vi jabbet på i timesvis. Det blir masse å snakke om når du skal fortelle hva du har gjort siden sist:-)

Lykke til!

ja det er helt klart, jeg bare håper at tonen fortsatt er der. Det er ikke noe morsomt å ringe slik og så går samtalen i stå.

Skal ringe henne enten i kveld eller i morgen. Må se ann formen min først.

Det kommer til å bli kjempekoselig!!! :) Har gjort det selv noen ganger og fått noen selv, og det har vært akkurat som før hver gang. Som om man ikke har vært borte fra hverandre, bortsett fra at man har MYE å fortelle...

ja det er helt klart, jeg bare håper at tonen fortsatt er der. Det er ikke noe morsomt å ringe slik og så går samtalen i stå.

Skal ringe henne enten i kveld eller i morgen. Må se ann formen min først.

Ja, pinlig taushet er det værste som finnes. Men du skal se at det går sikkert bra. Du får holde oss oppdatert om hvordan det gikk.

Selv unngår jeg at det blir stille ved å fortelle om en tabbe jeg har gjort, og jeg gjør mange. Det blir ikke så stivt lenger da synes jeg.

Hehe.. en kompis lurte meg med på kaffe en kveld i forrige uke - og der traff jeg en eks jeg ikke har sett på 17-18 år elns. Var skikkelig morsomt - vi mimra, flirte og kosa oss! :-))

Så jeg syns du skal ringe ja! :-)

Du, jeg tok kontakt i forrige uke jeg med ei venninne jeg ikke har hatt noen som helst kontakt med på 8 år :o).

Satt på jobb en dag å hadde lite å gjøre, satt å søkte i telefonkatalogen, her fant jeg mailadressen hennes å sendte noen ord. Så gjett om det har vanket mange mailer mellom oss disse dagene :o).

Jeg gjorde det samme med en annen venninne for et par år siden, da hun fylte rundt år ringte jeg henne. Hun blei bare sååå glad, den beste presangen hun kunne fått !!!!!

Jeg råder deg til å ta kontakt.

Annonse

Du, jeg tok kontakt i forrige uke jeg med ei venninne jeg ikke har hatt noen som helst kontakt med på 8 år :o).

Satt på jobb en dag å hadde lite å gjøre, satt å søkte i telefonkatalogen, her fant jeg mailadressen hennes å sendte noen ord. Så gjett om det har vanket mange mailer mellom oss disse dagene :o).

Jeg gjorde det samme med en annen venninne for et par år siden, da hun fylte rundt år ringte jeg henne. Hun blei bare sååå glad, den beste presangen hun kunne fått !!!!!

Jeg råder deg til å ta kontakt.

Finner du mailadressen i telefonkatalogen på nett?

Har du linken til den siden?

Klart du skal ringe henne, eller sende en mail! :o) Ifjor var jeg på "treff" med den gamle klassen min fra videregående, og der var det veldig mange jeg ikke hadde sett på 5 år. Det var så utrolig vellykka! Det var akkurat som om vi hadde sett hverandre for ei uke siden, og vi hadde så utrolig masse å prate om! :o)

Fortell hvordan det har gått, da, solsikke! :o)

Klart du må ringe, det hadde jeg gjort. :-)

Og det har jeg gjort :D Men husken min er jo helt elendig *s* Det er fire år siden vi har sett hverandre, men vi har snakket sammen på telefon etter det. Så vi fant ut at det måtte være to år siden :) Snakka med henne i telefonen i 1 time*s*

Finner du mailadressen i telefonkatalogen på nett?

Har du linken til den siden?

Sitter ikke med linken her, men søk på telefonkatalogen på startsiden, så kan du registrere deg gratis som bruker.

Beklager at jeg ikke har lest spørsmålet ditt tidligere ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...