Gå til innhold

Auauauau....og jeg kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Har fortsatt vondt i hodet og jeg kjeder meg! Har tusla på nett nå, men får egentlig ikke lov av doktor'n...

Legen sa jeg hadde hjernerystelse og jeg får ikke lov til å se på tv, høre på høye lyder eller sitte med pc'en. Skal heller ikke lese eller noe sånt. Så hva kan jeg finne på? Ligge i senga og stirre i taket? Orker ikke gå på skolen, orker igrunnen ikkeno...men jeg kjeder meg ihjel!

Hvor lenge kommer dette til å holde på? Har jo vært hjemme i 1 1/2 uke nå...

*grmpf*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74029-auauauauog-jeg-kjeder-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, staaaakars liten....:)

Dette hørtes ikke noe morsomt ut, men egentlig bør jeg ikke svare deg på det her da du ratt svarer igjen og får enda mer vondt i hue grunnet mer tid ved PCen.

Jeg skal selv ta meg en blund nå. Hoppe under dyna og få litt varme i kroppen, og jeg anbefaler deg å følge mitt eksempel!

God bedring! :)

Huff, staaaakars liten....:)

Dette hørtes ikke noe morsomt ut, men egentlig bør jeg ikke svare deg på det her da du ratt svarer igjen og får enda mer vondt i hue grunnet mer tid ved PCen.

Jeg skal selv ta meg en blund nå. Hoppe under dyna og få litt varme i kroppen, og jeg anbefaler deg å følge mitt eksempel!

God bedring! :)

Jammen atte, ikke gå da....

Jeg har sovet i hele dag, får ikke sove et sekund mer nå...(trodde ikke det gikk an å bli lei av å sove?)

Jeg bør vel finne på noe, strikke sokker eller noe...huff, så trist det hørtes ut...

Jeg vil bli frisk!!!

Trodde faktisk ikke det var mulig å SAVNE skolen.

Jammen atte, ikke gå da....

Jeg har sovet i hele dag, får ikke sove et sekund mer nå...(trodde ikke det gikk an å bli lei av å sove?)

Jeg bør vel finne på noe, strikke sokker eller noe...huff, så trist det hørtes ut...

Jeg vil bli frisk!!!

Trodde faktisk ikke det var mulig å SAVNE skolen.

Du kan vel høre på musikk og se på naturen... Stakkars, god bedring!

Hei!

Det er faktisk svært viktig at du følger legens forbud mot lesing, tv, pc, etc. Ellers vil du bare være syk lenger.

Hjernen trenger tid til å leges etter en hjernerystelse.

Jeg hadde det selv for noen år siden, og det er den kjedeligste uken jeg har hatt noensinne! Sitte hjemme, høre på radio og drikke kaffe og røyke en heeeel uke. Jeg tror aldri jeg har snakket så mye på telefonen hverken før eller siden :)

Men det må til! Så hold ut!

Egentlig håper jeg jo at du ikke leser denne meldingen, for du skal jo ikke bruke pc'en...

Annonse

Hei!

Det er faktisk svært viktig at du følger legens forbud mot lesing, tv, pc, etc. Ellers vil du bare være syk lenger.

Hjernen trenger tid til å leges etter en hjernerystelse.

Jeg hadde det selv for noen år siden, og det er den kjedeligste uken jeg har hatt noensinne! Sitte hjemme, høre på radio og drikke kaffe og røyke en heeeel uke. Jeg tror aldri jeg har snakket så mye på telefonen hverken før eller siden :)

Men det må til! Så hold ut!

Egentlig håper jeg jo at du ikke leser denne meldingen, for du skal jo ikke bruke pc'en...

Hm? Jeg? Jeg er ikke her, jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...