Gå til innhold

Mark as Unread

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det står man kan markere en mail man har fått som ulest, hva er poenget med det egentlig, jeg mener når har man behov for det???

Skrevet

For eksempel for å markere at denne mailen skal man lese omigjen seinere og ta stilling til/svare på den da. Selv bruker jeg fargekoding til sånt, men det er jo bare fint å ha ulike muligheter alt ettersom hvordan man foretrekker å jobbe.

Skrevet

Vi har flere mail-kontoer, og ofte ender andre enn mine mailer opp som lest. Enten jeg har lest dem eller markert dem for lenge.

Da er det greit å kunne endre dem til ulest, slik at rette mottager skjønner at det er ny mail til dem.

Skrevet

Vi har flere mail-kontoer, og ofte ender andre enn mine mailer opp som lest. Enten jeg har lest dem eller markert dem for lenge.

Da er det greit å kunne endre dem til ulest, slik at rette mottager skjønner at det er ny mail til dem.

Til sånt bruk vil jeg foreslå automatisk filtrering - så havner mail til de ulike kontoene i ulike mapper, og hver person kan bare sjekke sin egen mappe :)

Skrevet

Til sånt bruk vil jeg foreslå automatisk filtrering - så havner mail til de ulike kontoene i ulike mapper, og hver person kan bare sjekke sin egen mappe :)

Det var en pen måte å si at hvis man har lest andres mail, så kan man "Mark as Unread" etterpå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...