Gå til innhold

Satanister, lovlig men skrullete ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Morsomt med politimannen som forsvarer disse snålingene. Hørte han på radio og han mente de hade livets rett siden vi har religionsfrihet i Norge :-)

http://www.korsets-seier.net/index.cgi?art=1737

Det er altså 100 personer som spiser bæsj, ofrer dyr og praktiserer gruppesex og partnerbytte.

Vil du melde deg på ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74096-satanister-lovlig-men-skrullete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Med unntak av å ete dritt og ofre dyr, som igrunn høres litt infantilt ut - og lite satanistisk, så er vel partnerbytte og gruppesex allment akseptert, og neppe noe en trenger religionsfrihet for å praktisere.

Det høres ut som du har litt oversikt. Hva er ekte satanistiske ritualer ?

Ulv I Faarikaal

Jeg tror at de har hatt dårlig erfaring med kristendom, og at satanisme er en måte å få frihet fra noe de føler som et åk, noe denne linken også bekrefter.

Ansatte Gud som gartner og kelner ... he he.

Annonse

Vantro ja, de er ikke høyt verdsatt i islams rekker i hvert fall. Du og jeg må passe oss, kanskje best å handle inn en bønnematte ?

Tror du det ikke holder med en gammel fillerye da?

Egentlig har jeg mest lyst på en sånn liten lue, tror jeg vill kledd en av de!

Ulv I Faarikaal

Ingen burde leke med mørkets makter. Det er en farlig lek. Tom har mang en gang sett hva det kan ende med. Husj! sier Tom.

Mørkets makter ? Vi har nok av slikt allerede, så vi trenger ikke mer. Saranisme er ikke skummelt, men lett påvirkelige mennesker og barn kan få psykiske problemer. Bare de holder barna unna er jeg fornøyd.

Annonse

Mørkets makter ? Vi har nok av slikt allerede, så vi trenger ikke mer. Saranisme er ikke skummelt, men lett påvirkelige mennesker og barn kan få psykiske problemer. Bare de holder barna unna er jeg fornøyd.

Saranisme ikke skummelt?

Da kjenner ikke vi samme Sara, det er helt sikkert.

Ulv I Faarikaal

Saranisme ikke skummelt?

Da kjenner ikke vi samme Sara, det er helt sikkert.

Joda skummelt ved at det påvirker mennesker, men ikke fordi vi kan påkalle noe overanturlig, DET er det ingen som klarer.

Den som klarer det får 1 mill US $ av James Randy.

Kanskje, men leser du intervjuet, kan du kanskje se at det mangler noe oppi den knotten også.

Ungdom har vel til alle tider hatt trang til opprør, spenning og det å skille seg ut fra de voksne. Nå, mer enn før, med mange oppløste hjem og store krav ang. utdannelse, klær, status og lignende er mange sårbare, har psykiske vansker og kan søke tilhørighet i slike sekter. Disse søkende ungdommene lar seg påvirke og kan bli lette ofre for "hjernevasking".

Klart det virker helt sykt på oss utenforstående at noen ofrer dyr, drikker blod og spiser avføring. Men det virker nesten like sykt på meg de som taler i tunger og blir helbredet ved bønn.

Jeg vet selvfølgelig ikke dette sikkert. Det er bare noen refleksjoner fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...