Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg sliter for tiden med et sår inne i munnen.Dette ligger rett ved siden av tungen min, liksom rett mellom tannkjøttet og tungen. Ikke noe godt!! Har hatt problemer med slike munnsår siden jeg var liten, og har spurt diverse tannleger og leger om hva jeg kan gjøre for å få en slutt på de, uten noe særlig resultat. Har på egenhånd funnet ut at en tannkrem som heter zendium reduserer disse sårutbruddene, men den fjerner dem ikke, desverre. Sårene er på begynnelsen kun små rifter, i huden, men utvikler seg til ganske store sår som blir hvite/gule og så tilslutt borte etter ca 7-10 dager. Ofte mange på en gang også. Men aldri utenpå leppen. Hva er dette for slags sår? Kan vel ikke være herpes? Hvordan kan jeg bli kvitt dem? Noen som har råd her eller? Er interessert i alle råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74127-munns%C3%A5rskoll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at en dansk tannlege gjorde en avhandling der hun så bedring av munnskåld, ved bruk av Longo Vital.

Ufarlig, og verdt et forsøk?

ja, jeg vet om longo vital. har forsøkt det uten særlig hell, de er i tillegg nokså dyre....men takk for forslaget!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74127-munns%C3%A5rskoll/#findComment-371066
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...