Gå til innhold

Ikke gave på bursdag..

Anbefalte innlegg

Hvordan få noen(en samboer) til å forstå at jeg ikke vil ha gave på bursdagen min(idag)? :)

Har aldri brydd meg særlig mye om jeg får gave eller ikke, men synes det er artig å gi gave selv.

Men akkurat nå om dagen har vi det litt småtrangt økonomisk, og hvorfor da bruke unødige kroner på gave?

Og selv om jeg har sagt gang på gang at hun ikke trenger å kjøpe noe, så "vet" jeg at hun kommer til å gjøre det(hyggelig ja, nødvendig nei :)).

Kunne jo heller kjøpt noe til datteren vår da, eller la meg se på Champions League ifred :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74129-ikke-gave-p%C3%A5-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du sier du synes det er artig å gi gave. kanskje det samme gjelder din kone? Jeg synes i alle fall det er artig å gi bursdagsgave til min samboer, men kjøper bestandig klær jeg da:D

Hehe:) joda, tror hun synes det er hyggelig også.

Men når hun i tillegg hadde ei "lang regle" om økonomien her om dagen, og jeg i tillegg sier at det ikke er nødvendig så burde det vel heller ikke være det? :)

Annonse

Du er lik samboen min.

Han vil heller ikke ha gaver

Nå må du huske at vi damer elsker å shoppe ( i hvert fall jeg) så vi syntes det gøy å kjøpe til dere.

Kan du ikke ønske deg noe dere trenger til hjemmet da?

Det pleier vi å gjøre når økonomien er litt trang her.

Du er lik samboen min.

Nå må du huske at vi damer elsker å shoppe ( i hvert fall jeg) så vi syntes det gøy å kjøpe til dere.

Gratulere med dagen.

Glemte det i farta:)

Grattis! Men gave må man da få? Jeg er vel som kona di.. : ) Er da hyggelig å gi en liten ting for å vise at man bryr seg da? Selv om det er dårlig med penger.. Hun kjøper nok etter økonomien..

Si takk og smil pent du! ; )

:) Joda, er jo hyggelig med gave, og jeg blir ikke sur om det kommer en gave :)

Men det er jo billigere å la meg se på Champions League ifred nå ikveld for eksempel :)

Du er lik samboen min.

At dere elsker å shoppe er iallefall en sannhet :)

Jeg sa at om hun absolutt måtte kjøpe noe, så kunne hun kjøpe noe til datteren vår istedet.. :)

Hehe:) joda, tror hun synes det er hyggelig også.

Men når hun i tillegg hadde ei "lang regle" om økonomien her om dagen, og jeg i tillegg sier at det ikke er nødvendig så burde det vel heller ikke være det? :)

Jammen man vil jo så gjerne likevel. Det er litt ekstra stas å kjøpe noe ekstra på slike dager :D

Annonse

Men det er jo billigere å la meg se på Champions League ifred nå ikveld for eksempel :)

Hvis samboern min ville sett på fotball på bursdagen sin i stedet for å få gave eller være sammen med meg hadde jeg blitt dritsåra...

Hva er det med menn og fotball? ; )

Ta opp den j***a kampen og kos deg med kona i dag..

Hvis samboern min ville sett på fotball på bursdagen sin i stedet for å få gave eller være sammen med meg hadde jeg blitt dritsåra...

Hva er det med menn og fotball? ; )

Ta opp den j***a kampen og kos deg med kona i dag..

hehe:) Blir vel til at det ikke blir kamp i det hele tatt tenker jeg, evt. i bakgrunn.

Men det ville jo vært en billig gave da...iallefall i kroner :)

Jeg skulla ha diska opp en god middag litt ekstra til kvelden og sett kamp sammen med deg!!

Syns det hadde vært en fin presang jeg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...