Gå til innhold

Ikke gave på bursdag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg haded i alle fall ikke klart å droppe å kjøe bursdagsgave til verken sønnen min eller mannen min. Men - kjøper ettersom hva vi har råd tilda :)

eh.. et par skrivefeil .. "hadde" og "kjøpe" skulle det stå da :)

Skrevet

ahh- glemte å gratulere deg samtidig da :) Håper du får en kjempefin dag :)

Skrevet

Kan du ikke si at du ikke ønsker deg en ting, men en herlig kveld med henne? Der alle dine fantasier blir oppfyllt. Så sparer dere penger og du får en skikkelig gave.

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg ønsker deg en fotballkamp som får nytes uten kvinnelig innblanding, en sixpack med pils og beina på bordet :-)

Skrevet

hehe, jeg sier også gang på gang at gubben ikke skal kjøpe noe til meg, - og han hører etter også Den, den den "&¤"¤%"¤

Ler meg skakk:)

Skrevet

hva er forresten galt med å se fotball med jenter?? Det er noe alle gutter hater, enda jeg ikke har noe imot å se på fotball med gutter... Noe vi gjør galt??? Gratulerer med dagen!!!

Skrevet

Gratulerer!

Slik har jeg det også. Ønsker meg aldri noe, men gaver det får jeg. Man blir verken hørt eller respektert:-)

Skrevet

hva er forresten galt med å se fotball med jenter?? Det er noe alle gutter hater, enda jeg ikke har noe imot å se på fotball med gutter... Noe vi gjør galt??? Gratulerer med dagen!!!

Det er ikke noe galt å se fotball sammen med jenter, det kommer an på jenta....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...