Gå til innhold

Hvilken er din favorittsjokolade -

Gjest mokkabønner for alle penga

Anbefalte innlegg

"lol" Høres ut som pølse med nougattrekk

Er nok ikke det.

Kanskje ikke mange som har smakt det siden det ikke selges i butikker i Norge lenger. Så jeg hamstrer hver gang jeg reiser til utlandet.

Ellers er sveitsisk og belgisk sjokolade (spesielt hvit) utrolig god. Norsk sjokolade kan bare ikke konkurere.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

3

• Streken

3

• Gyda

2

• Anki

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Mørke sjokolader, gjerne med nougat- eller trøffelfyll, eller med appelsinsmak (ikke -fyll). De norske merkene er heldigvis i ferd med å "oppdage" at mørk sjokolade er verdt å satse på.

Noen lyse sjokolader går også an - Marabou, f.eks. (eller Basic den gang det fantes). Krokanrull og ulike Ritter Sport-varianter er ok. Ellers savner jeg Blues..

Du har jo ikke skjønt noen ting som helst! ;o)

Å joda. Jeg skjønner f.eks. at jeg er nødt til å plukke alle sjokolade-dingsene ut av Supermix-posen før jeg kan kose meg med godbitene. Og at jeg pleier å gi bort alle konfekteskene jeg pleier å få til jul. Og at innholdet i twistposene blir muglete hos meg...

Men gi meg en pose Supermix eller Stjernemix... *sikle*

Fruktnøtt!

Ja, også Smil og Krokanrull *sikle*

Kan noen kjøpe sjokolade til meg? Jeg fikk sååå lyst på!

Sitter og spiser krokanrull nå :)

Og den går vel inn under en av mine favoritter også....men det er da så mange gode :)

Bare det ikke er fyllt med likør eller lignende.

Det skal i tilfelle drikkes ved siden av i glass :)

Annonse

Riesen, Snickers, Helnøtt, Daim, Peanutkube, Meller... lista er lang. Mandelstang er ganske godt, men det minner om kattedrit i sandkasse... PJU!

Haha! For alt vi vet så er det kanskje kattedritt som har liggi i sandkassa, for vi vet jo ærlig talt ikke hvordan det smaker, kanskje det smaker som mandelstang *grøss*

Sitter og spiser krokanrull nå :)

Og den går vel inn under en av mine favoritter også....men det er da så mange gode :)

Bare det ikke er fyllt med likør eller lignende.

Det skal i tilfelle drikkes ved siden av i glass :)

Likør er jo vondt :P Sjokolade skal nytes sammen med cola :o)

Cuba!!!! ohhh.. og M, Daim, Karamello, Stratos, Bamsemums!!, Hobby, Helnøtt, hmm ja alle med nøtter når jeg tenker meg om.. hehe

Egentlig liker jeg det meste av sjokolade så lenge det ikke har noe merkelig fyll i.. og så må det IKKE være mørk sjokolade!! fysj og fysjjjjjj!!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...