vin Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Hvit Toblerone, finnes ikke noe bedre enn det Den eneste sjokoladen uten tilsettningstoffer , mener jeg å huske.... 0 Siter
Gregga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Akkurat nå er jeg hekta på: Freia Dark Milk. Hvorfor? Må ha det, bare må ha det! 0 Siter
Anki Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 wiener nougat Fordi norsk sjokolade hverken er eller smaker som sjokolade. Bare så synd den ikke selges i Norge lenger. ahhh - den er supergod En av mine favoriiter - helt klart 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Toblerone, fordi den har alt av det jeg liker i en sjokolade ellers er de gode de små runde som ser ut som et øye...husker ikke hva de heter :-D 0 Siter
Gjest reima Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Crispo. Hvorfor??? Smak selv så skjønner du 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Har nettopp falt pladask for Freias nye Dark Orange. Mmmm! 0 Siter
nanna Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Åhhh - hva skal jeg velge, da? Jeg liker Firkløver veldig godt. Og så liker jeg Gullbrød. Og Stratos. Og After Eight. Og Japp. 0 Siter
nanna Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Åhhh - hva skal jeg velge, da? Jeg liker Firkløver veldig godt. Og så liker jeg Gullbrød. Og Stratos. Og After Eight. Og Japp. Og Smil og Hobby! 0 Siter
nanna Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg prøver å spise variert for ikke å bli lei, men kommer alltid tilbake til den samme. Freias melkesjokolade, med et glass iskald melk ved siden av. Og sjokoladen må ha ligget litt i kjøleskapet først. ) Bytt ut med Firkløver og du er i mål! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Haha! For alt vi vet så er det kanskje kattedritt som har liggi i sandkassa, for vi vet jo ærlig talt ikke hvordan det smaker, kanskje det smaker som mandelstang *grøss* Ta dere sammen!! Pass dere!! Jeg vil ikke høre snakk om at Mandelstang sammenlignes med kattedrit!!??? Mandelstang er veldig godt!! Den er kjempemorsom å spise, man må passe på at mandelkulene utenpå ikke faller av fordi de er jo veldig viktige i samspillet med det artig-gode sukkerklisset som er inni. Mandelstang: terningkast 5. Peanøttkubbe: terningkast 6. Men hvor ble det av Stratos med nøtter!?! 0 Siter
Alpt Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hvit Toblerone, finnes ikke noe bedre enn det Amen og kryss i taket.. Hvit Toblerone i 750grams utgave 0 Siter
punkyB Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Har nettopp falt pladask for Freias nye Dark Orange. Mmmm! Den er jo tilnærmet sunn også !! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.