Gå til innhold

Hva betyr dette da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får opp en dialogboks fra Microsoft Internet Explorer med en gul varseltrekant med et utropstegn i og hvor det står følgende :

Stack overflow at line 0

Skjønner ikke en dritt av det

Skrevet

Ok, jeg kan oversette.

Setningen:

Stack overflow at line 0

betyr på norsk:

Stakk overflyt på linje 0

:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Systemfeil, vanligvis defekt systemfil eller feil i oppretting / sletting av tempfiler.

Skrevet

Det der høres ufyselig skummelt ut, Ragla. :-/

Merkelig .... Hver gang jeg spør om noe på data er du der. Hold deg til " kjerringforumene" du, og la oss datakyndige være i fred ;-)

Skrevet

Systemfeil, vanligvis defekt systemfil eller feil i oppretting / sletting av tempfiler.

Jeg slo av pc uten å gå veien om start-> slå av osv. Og kjørte scandisk. Da så det ut for meg som om det kunne være en feil, for når det var kommet til 90% stoppet det opp og hoppet tilbake til 80 og sto der en stund. Kan det har vært en feil som ble reparert.

Det er vekke nå..

Skrevet

Ok, jeg kan oversette.

Setningen:

Stack overflow at line 0

betyr på norsk:

Stakk overflyt på linje 0

:)

Takk for et vettugt svar. Det var virkelig til god hjelp. ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg slo av pc uten å gå veien om start-> slå av osv. Og kjørte scandisk. Da så det ut for meg som om det kunne være en feil, for når det var kommet til 90% stoppet det opp og hoppet tilbake til 80 og sto der en stund. Kan det har vært en feil som ble reparert.

Det er vekke nå..

Slett temp filer.

Skrevet

Merkelig .... Hver gang jeg spør om noe på data er du der. Hold deg til " kjerringforumene" du, og la oss datakyndige være i fred ;-)

Pep det i gamle skrukketrollet?

Skrevet

Takk for et vettugt svar. Det var virkelig til god hjelp. ;-)

Der har du meg i et nøtteskall, vettu - jeg bare elsker å hjelpe!

Øhh.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...