Raglan Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg får opp en dialogboks fra Microsoft Internet Explorer med en gul varseltrekant med et utropstegn i og hvor det står følgende : Stack overflow at line 0 Skjønner ikke en dritt av det 0 Siter
Retz Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Det der høres ufyselig skummelt ut, Ragla. :-/ 0 Siter
Altman Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Ok, jeg kan oversette. Setningen: Stack overflow at line 0 betyr på norsk: Stakk overflyt på linje 0 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Systemfeil, vanligvis defekt systemfil eller feil i oppretting / sletting av tempfiler. 0 Siter
Raglan Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Det der høres ufyselig skummelt ut, Ragla. :-/ Merkelig .... Hver gang jeg spør om noe på data er du der. Hold deg til " kjerringforumene" du, og la oss datakyndige være i fred ;-) 0 Siter
Raglan Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Systemfeil, vanligvis defekt systemfil eller feil i oppretting / sletting av tempfiler. Jeg slo av pc uten å gå veien om start-> slå av osv. Og kjørte scandisk. Da så det ut for meg som om det kunne være en feil, for når det var kommet til 90% stoppet det opp og hoppet tilbake til 80 og sto der en stund. Kan det har vært en feil som ble reparert. Det er vekke nå.. 0 Siter
Raglan Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Ok, jeg kan oversette. Setningen: Stack overflow at line 0 betyr på norsk: Stakk overflyt på linje 0 Takk for et vettugt svar. Det var virkelig til god hjelp. ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg slo av pc uten å gå veien om start-> slå av osv. Og kjørte scandisk. Da så det ut for meg som om det kunne være en feil, for når det var kommet til 90% stoppet det opp og hoppet tilbake til 80 og sto der en stund. Kan det har vært en feil som ble reparert. Det er vekke nå.. Slett temp filer. 0 Siter
Retz Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Merkelig .... Hver gang jeg spør om noe på data er du der. Hold deg til " kjerringforumene" du, og la oss datakyndige være i fred ;-) Pep det i gamle skrukketrollet? 0 Siter
Altman Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Takk for et vettugt svar. Det var virkelig til god hjelp. ;-) Der har du meg i et nøtteskall, vettu - jeg bare elsker å hjelpe! Øhh.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.