Gå til innhold

Nå har jeg spist opp maten min!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes deilig ut. Men egentlig skulle du spist noe sunt og fornuftig som du ikke likte når du likevel ikke kjenner smaken...

Det var igrunn litt rester jeg hadde den dagen, så det var ikke lagt så mye prestisje i den middagen, selv om indisk egentlig er noe av det beste jeg vet!

Men jeg tok dine tanker til etterretning, så igår, fortsatt like potte tett og uten smakssans, laget jeg meg en sunn og vitaminrik pannerett:

Råstekte poteter & gulrøtter, gressløk, oransje paprika, valnøtter, mais, chili og timianurter.

Det så ikke så verst ut, og konsistensen var bra. Men jeg smakte selvsagt ingenting.

I dag da jeg skulle kaste restene fra panna, kjente jeg lukten og skjønte at det ikke hadde vært noe godt, og jeg skal aldri lage det til middag når jeg har luktesans!

Pussig interessant det der. Men jeg fikk jo i meg endel vitaminer igår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...