Gjest malun Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 ...eller gjør du det som på amerikanske serier: Fullt påkledd, gjerne lag-på-lag? Selv orker jeg ikke å ha noe som helst på meg når jeg skal sove - bortsett fra hvis jeg er på tur og overnatter sammen med ukjente mennesker. Da dekker jeg meg til i anstendinghetens navn. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg sover naken. Men hvis jeg hadde vært på tv over hele verden hadde jeg nok dekket meg til lag på lag. Litt rart at de har på seg MER klær om natten enn om dagen ;0) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg har på meg ullsokker,strømpebukse,lue, votter,tykk strikket genser og sjerf Oppå der har jeg et tykkt pledd etterfulgt av dyndune 0 Siter
Sør Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg har på meg ullsokker,strømpebukse,lue, votter,tykk strikket genser og sjerf Oppå der har jeg et tykkt pledd etterfulgt av dyndune Er burkaen innenfor eller utenfor dynen? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
silo Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Flanellspysj, nye sådan er tingen! 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Er burkaen innenfor eller utenfor dynen? ;-) Med vennlig hilsen Den er så vid og stor, så den ligger ytterst rundt hele herligheten :-D men den er bare for pynten sin skyld ;o) 0 Siter
favn Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Flanellspysj, nye sådan er tingen! Åhh... sånn ønsker jeg meg hver eneste jul! Men får jeg myk flanellspysjamas av _noen_ som helst? Nei. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Åhh... sånn ønsker jeg meg hver eneste jul! Men får jeg myk flanellspysjamas av _noen_ som helst? Nei. Jeg skal sende en epost til julenissen. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Naken stort sett. Men har et par pysjamaser i fleece som er deilige å ta på hvis det blir for kaldt:-) 0 Siter
Gjest Z@pvir Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Naken er best! Men jeg også tar hensyn til folk som ikke vanligvis ser meg naken. Passer da på å ha t-shirt eller en skjorte på sengekanten så jeg kan være anstendig utenfor dyna. 0 Siter
silo Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Åhh... sånn ønsker jeg meg hver eneste jul! Men får jeg myk flanellspysjamas av _noen_ som helst? Nei. Det ønsker jeg meg til jul hvert år også! Det er så deilig å tusle rundt 1 juledag i en helt fersk myk flannellspysj...men pleier ikke å få det jeg heller, så jeg kjøper det selv og sier den er fra julenissen;) 0 Siter
Gjest Geddo Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Naken og klasker rumpen inntil min mann sin når vi skal sove, det er deilig det 0 Siter
tonie Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Jeg pleier å rusle rundt i pysjamas før jeg skal legge meg. Når jeg legger meg tar jeg den av:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.