Gå til innhold

Jeg har en desperat venninne..

Anbefalte innlegg

Jeg har en nokså desperat venninne som lurer på hvor man egentlig finner de kjekke, snille, gode, enslige mennene. Hun har prøvd på egenhånd en stund, med heller labert resultat..

Aldersmessig bør "kæillen" være mellom 21 og 26, og ha hatt gjødsel i skoa for å si det sånn, hun er litt høy (på det) sjøl.

Gjør ikke noe om kroppsbygninga er sånn midt imellom tykk og kraftig - også må han ikke ha langt hår. Gjør ikke noe om han kan litt data heller. Men han bør ikke ha psykiske problemer og han må være sporty.

Selv er hun med på mye rart og klarer ikke alltid holde ræva i ro; er med på mange aktiviteter. Men enten så er det bare damer der, eller så er det kvalme og/eller gifte mannfolk.

Dette er ikke noe kontakt-annonse altså.. jeg vil bare vite om det er noen som har en ide hvor hun kan treffe en sånn mann. Så hun og jeg får noe annet å prate om liksom..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74208-jeg-har-en-desperat-venninne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

49

• silo

29

• tigertrollet

22

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Først må du definere et uttrykk for meg: "gjødsel i skoa"?????

Dernest: Bor hun på bygda eller i en by?

Hatt gjødsel i skoa = han må rage litt, hun er litt høy sjøl. Fortrinnsvis by, men det er ikke nevnt som noe kriterium... ennå...

Annonse

Vel..Smuget er jo et sikkert kort uansett dersom hun ikke er _fryktelig_kresen da..!

Vet forresten om flere som lever lykkelig sammen etter å ha møtt hverandre der!!!

Vel.. det kan bli litt langt å dra på Smuget da. Selv om det var et godt råd...

Jeg er for gammel. (Sier hun.) Dessuten tror jeg hun og meg hadde blitt stygt! Første gang vi "møtte" hverandre krangla vi så filla føk...

Hadde en desperat kompis som hun kunne ha fått, men han ble sammen med sin elskerinne.

Men når det ryker skal jeg si i fra. Jeg gir det et halvt år;)

Han er forøvrig også mye hyggeligere å være sammen med nå som han ikke er singel og desp lenger. Puh.

Annonse

Hadde en desperat kompis som hun kunne ha fått, men han ble sammen med sin elskerinne.

Men når det ryker skal jeg si i fra. Jeg gir det et halvt år;)

Han er forøvrig også mye hyggeligere å være sammen med nå som han ikke er singel og desp lenger. Puh.

Skjønner godt det der med hyggeligere-argumentet.. Men jeg tror jeg kommer til å savne henne om hun finner drømme-kjekkasen? :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...