Gå til innhold

Jeg har en desperat venninne..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

49

• silo

29

• tigertrollet

22

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skjønner godt det der med hyggeligere-argumentet.. Men jeg tror jeg kommer til å savne henne om hun finner drømme-kjekkasen? :-/

Ja selv om man ikke er forelsket er det litt småtrist når gode venner finner drømmetypen/dama og svever avgårde på rosa skyer.

Annonse

Annonse

Hun henger rundt på spraydate da. Men det er bare korte og sex-fikserte menn der ifølge henne. Synd egentlig.. de ødelegger så mye for oss seriøse..

Hi hi, morsomt egentlig! Han jeg vet om som har møtt noen damer derfra er både kort og ganske sexfiksert! Kanskje de har møtt hverandre?

Hi hi, morsomt egentlig! Han jeg vet om som har møtt noen damer derfra er både kort og ganske sexfiksert! Kanskje de har møtt hverandre?

Problemet med spraydate er kanskje å finne den ene blant tusen? Den ene som trosser kunnskapen om at spraydate er fulle av korte og sexfikserte mennesker...

*tar seg en øl i ren frustrasjon..*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...