Gå til innhold

Jeg har en desperat venninne..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

49

• silo

29

• tigertrollet

22

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Problemet med spraydate er kanskje å finne den ene blant tusen? Den ene som trosser kunnskapen om at spraydate er fulle av korte og sexfikserte mennesker...

*tar seg en øl i ren frustrasjon..*

nei takke meg til å se personen i levende live først, ikke minst lukte på han..*S*

hmmm..ja altså, jeg har hørt at det er et sånt sted som heter noe sånt som..øh!

(ser beskjemmet ned, og lover seg selv å alddri drikke drinker på tom mage med PMS mer...)

*flirer*

Smuget er som Danskebåten for meg -hver gang sier jeg "aldri mer..."

Og så går det et år til neste gang;)

Annonse

Vel.."det starter med kiv og dask, og ender med bleievask" er det gammel regle som sier..;)

Hah! Bleievask er jeg ferdig med!! Da måtte hun komme med en skriftlig erklæring om at jeg slapp det til evig tid!

Dessuten _er_ det kvinnfolkarbeid!

Annonse

Håper at hun ikke viser at hun er desperat. Menn liker ikke desperate kvinner, har jeg skjønt.

Mange treffer sin utkårede på fjellet. Gjerne ved hytte til hytte opplegg. De fleste som går i fjellet er også sporty, men høyden er jeg litt usikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...