Gå til innhold

Jeg har en desperat venninne..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

49

• silo

29

• tigertrollet

22

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

ligger er vel en nærmere beskrivelse avden grønnsaklignende tilstanden jeg befinner meg i ikveld.

Er småsyk og trøtt, men nekter å legge meg!

Uffda? Sende gubben (?) ut etter c-vitaminer og bukkehorn? Kjipt å ligge syk. Var utslått selv for par uker siden, men pinte meg gjennom det. Får ha god bedring vaffal. :-)

Nope... eller... nesten ikke. ;-)

Litt kanskje?

Jeg tror nok at du mente det pittelitegranne ja;)

Men synes du det er en ålreit plass da?

Jeg synes det er et kjøttmarked uten like med sjekkekmmentarer på linje med "Her har du fem kroner så kan du si til din mor at du ikke kommer hjem i natt"

....eller "Her har du femhundre kroner -drikk meg pen" ;)

Jeg synes det er et kjøttmarked uten like med sjekkekmmentarer på linje med "Her har du fem kroner så kan du si til din mor at du ikke kommer hjem i natt"

Hehe. Må innrømme at jeg _aldri_ har vært på Smuget. *s*

Kunne ikke falle meg inn å gå på en sånn sjekkeplass heller. Tror ikke det er så enkelt å finne en partner for de helt dype samtalene der.. Da foretrekker jeg å bli kjent og bli interessert i noen på den måten. I _personen_ - ikke "karosseriet".

*LOL* ja sånn er det jo! Noe gæærnt med det eller??

Annonse

Kunne ikke falle meg inn å gå på en sånn sjekkeplass heller. Tror ikke det er så enkelt å finne en partner for de helt dype samtalene der.. Da foretrekker jeg å bli kjent og bli interessert i noen på den måten. I _personen_ - ikke "karosseriet".

Den rodde du aldeles glimrende i land.....

*blunker og tror streken holdt jugekors bak ryggen*

Det er et kvalitetstegn det at du aldri har vært der! Selv er jeg bare interessert i karosseriet og i å føre grunne meningsløse samtaler;)

Håper at hun ikke viser at hun er desperat. Menn liker ikke desperate kvinner, har jeg skjønt.

Mange treffer sin utkårede på fjellet. Gjerne ved hytte til hytte opplegg. De fleste som går i fjellet er også sporty, men høyden er jeg litt usikker på.

Hun framstår ikke som desperat, synes jeg iallefall. Andre blir forundret når de hører at hun ønsker seg type. Snodig egentlig - for hun har alle egenskaper for å skaffe seg det.. men har liksom litt "monstertekke" kanskje. De kvalme dustene surrer rundt henne som fluer på ei hestepære.

HÅ frekka! snakk for dem selv de::;)

hehe

Jeg holder meg stort sett på cafélignende plasser og der er det iallefall fritt for sjekking.

Et år var jeg stamgjest på en minimalistisk cáfé jeg liker godt. Flere ganger i uka var vi der en gjeng faktisk. Etter et år så slo det meg -hvor mange hadde jeg blitt kjent med der? Ingen.

Men så deilig å slippe sjekkegreiene da gitt:)

Annonse

Det er et kvalitetstegn det at du aldri har vært der! Selv er jeg bare interessert i karosseriet og i å føre grunne meningsløse samtaler;)

Ja, jeg sa ikke at jeg ikke kan føre meningsløse samtaler. Det har jeg lang trening i gitt...

Jeg er en j*vel til å ro. Men som regel ror jeg feil vei... :-/

Så egentlig skulle denne tråden handlet om deg?

"Jeg har en desperat kompis.."

Nice. Har sett dem før når det gjelder "kompiser" (á la "kompisen min lurer på om det er godt å få en finger i toern"), men at du kamuflerer deg bak en "venninne".......

;)

Så egentlig skulle denne tråden handlet om deg?

"Jeg har en desperat kompis.."

Nice. Har sett dem før når det gjelder "kompiser" (á la "kompisen min lurer på om det er godt å få en finger i toern"), men at du kamuflerer deg bak en "venninne".......

;)

Hehe.. du avspora meg der! Det var denne venninna ja. Men vi har felles utgangspunkt, hun og jeg da. Ingen av oss liker ekle og kvalme mannfolk.. Har du noen råd til oss?

Hehe.. du avspora meg der! Det var denne venninna ja. Men vi har felles utgangspunkt, hun og jeg da. Ingen av oss liker ekle og kvalme mannfolk.. Har du noen råd til oss?

Hehe, satt på påhengsmotor nå eller?;)

For å unngå desperate, ekle menn ville jeg anbefalt dere å holde dere hjemme. Der er man normalt forskånet for disse individene.

Men ikke i mitt hjem.. Tror du ikke faen døtte at personen fra vaskefirmaet som vasket her i dag kom med slibrige kommentarer! Ugh!

Hehe, satt på påhengsmotor nå eller?;)

For å unngå desperate, ekle menn ville jeg anbefalt dere å holde dere hjemme. Der er man normalt forskånet for disse individene.

Men ikke i mitt hjem.. Tror du ikke faen døtte at personen fra vaskefirmaet som vasket her i dag kom med slibrige kommentarer! Ugh!

Jamen altså. Greit for meg, jeg holder meg hjemme, det finnes ikke den dama som er lagd for meg uansett. Men venninna stakkar, hun kan da ikke sitte hjemme å vente på at drømmetypen skal ringe på lissom? Sånn funker det ikke... tror jeg. Ikke her iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...