Gå til innhold

Jeg har en desperat venninne..

Anbefalte innlegg

Jamen altså. Greit for meg, jeg holder meg hjemme, det finnes ikke den dama som er lagd for meg uansett. Men venninna stakkar, hun kan da ikke sitte hjemme å vente på at drømmetypen skal ringe på lissom? Sånn funker det ikke... tror jeg. Ikke her iallefall.

Det finnes ikke den dama som er lagd for deg??!

Det tør jeg vedde for at det gjør -hva gjør deg så himla spesiell at du ikke finner en da;)

At man ikke finner en akkurat når man ønsker er én ting, men alle finner jo en partner etterhvert.

Venninna di må nok smøre seg med tålmodighet hun også.

Og alle vi andre.. *flirer*

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

49

• silo

29

• tigertrollet

22

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Det finnes ikke den dama som er lagd for deg??!

Det tør jeg vedde for at det gjør -hva gjør deg så himla spesiell at du ikke finner en da;)

At man ikke finner en akkurat når man ønsker er én ting, men alle finner jo en partner etterhvert.

Venninna di må nok smøre seg med tålmodighet hun også.

Og alle vi andre.. *flirer*

Ajajaj.. Jeg er nok ikke helt enkel ser du. Litt.. komplisert.. Et vandrende paradoks. Joda, hun finnes nok, men søren heller om jeg gidder rase rundt for å lete mer.

For det første er det viktig at hun ikke virker desperat, sånne jenter skyr jeg i alle fall. I tillegg burde hun roe seg ned, ingen grunn til å være deperat i en slik alder.

Må legge til at jeg er en i den kategorien hun/dere ikke vil ha. Jeg er gift og kanskje både ekkel og kvalm:-))

For det første er det viktig at hun ikke virker desperat, sånne jenter skyr jeg i alle fall. I tillegg burde hun roe seg ned, ingen grunn til å være deperat i en slik alder.

Må legge til at jeg er en i den kategorien hun/dere ikke vil ha. Jeg er gift og kanskje både ekkel og kvalm:-))

Som sagt så fremstår hun vel ikke som desperat da. Men for å unngå kvalminger som oss - hvor skal hun lete da liksom?

Som sagt så fremstår hun vel ikke som desperat da. Men for å unngå kvalminger som oss - hvor skal hun lete da liksom?

Det er ikke noe spesielt sted å lete, de er overalt, men jeg hadde ikke gått på en mørk kino for å lete. Dra ut på byen eller å melde seg inn i diverse lag, som har mange medlemmer i denne aldersgruppen. Hva med en bilklubb av ett eller annet slag? Der er det jo mange i denne aldersgruppen. Men hun har vel ikke denne interessen:-)

Annonse

Jeg sier som en klok dansk prest: Det nytter ikke å jakte på kjærligheten. Det er den som finner deg, ikke omvendt.

Alle som lengter etter en kjæreste bør leve som vanlig, være aktive og sosiale og ikke tenke så mye på at de mangler noe i tilværelsen. Så kommer han nok dettende på ei fjøl, selveste Mr. Right....

Ajajaj.. Jeg er nok ikke helt enkel ser du. Litt.. komplisert.. Et vandrende paradoks. Joda, hun finnes nok, men søren heller om jeg gidder rase rundt for å lete mer.

Et vandrende paradoks faktisk *flirer*

Nei, lek heller gjemsel du og la henne slite litt for å finne deg.

Spill kostbar og sitt hjemme og vent du. Hun kommer nok;)

Annonse

....og DU vil ikke ha henne.....

Jeg syns hun skal prøve her på DOL :-)

Ha og ha. Jeg er for gammel sier hun. (Det var hennes ord, ikke mine.. *s*) Dessuten så vil hun ikke ha noen med psyk. problemer... Og hun og meg ville blitt stygt etter hvert... Garantert husbråk og sånn!

Så da så.. :-)

Tja.. på dol? Noen dolere du kan anbefale da?

Ørkenvandreren

Hun er altså ute etter en ung datakyndig bonde, med kort rent hår, veltrent og uten psyk. problemer.

Ikke rart hun sliter..... For slike bønder finnes ikke. De er nemlig aldri veltrente, har alltid fett hår, har aldri sett noe mer høyteknologisk enn en melkemaskin. I tillegg må man pr definisjon være litt i ubalanse for å være bonde i Norge....

Hun er altså ute etter en ung datakyndig bonde, med kort rent hår, veltrent og uten psyk. problemer.

Ikke rart hun sliter..... For slike bønder finnes ikke. De er nemlig aldri veltrente, har alltid fett hår, har aldri sett noe mer høyteknologisk enn en melkemaskin. I tillegg må man pr definisjon være litt i ubalanse for å være bonde i Norge....

Bonde har hun ikke sagt noe om...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...