Gå til innhold

Flyskrekk - beroligende midler

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigpetra

Om litt skal jeg ut på en flytur på ca. 4 timer. Problemet er at jeg lider av alvorlig flyskrekk. Er det noen her som har prøvd beroligende legemidler og hvordan virket det på deg? Vil ikke bruke alkohol, da jeg ikke vil miste kontrollen.

På forhånd tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74259-flyskrekk-beroligende-midler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mi er også livredd for å fly, er ikke helt borte jeg heller..

Hun fikk somadril av legen, og hun synes ikke noe om det. Ble rett og slett helt fjern.. Følte seg slapp og dopa. Nervene ble nesten borte da, men hun følte seg dårlig.

Det som kurerte min flyskrekk var å dra til Volvo Aero, der de lager flymotorer. Der fikk jeg se hvordan de lager motorene og fikk info om hvor sikkert det egentlig er! Fikk også masse info om flt generelt og hvordan til fungerer. Så eneste ejg var redd for i lufta var at et annet fly skulle smelle i oss, ellers følte ejg meg ganske så trygg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...