jensus Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Ang.klager på folka på DOL: Jeg ser at det blir fler og fler klageinnlegg på oppførsel o.l.her inne.Kan dere ikke bare slutte å være her da,hvis det er så ille??Eller dere som syns det er sååå "tøft"her inne,slå dere sammen dere da vel.....dere er ganske mange nå....!He he. Slutt å klag så fælt,drit i å lese da vel,herremalla! 0 Siter
Gjest PsykoSomatisk Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Det hørtes da veldig ut som et klageinnlegg?!? 0 Siter
jensus Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Det hørtes da veldig ut som et klageinnlegg?!? Hehe,jooo,det har du rett i...) 0 Siter
Goliath Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Sitat: "Slutt å klag så fælt,drit i å lese da vel,herremalla! " He-he-he....du sier noe der. Har du tenkt noe på å gjøre det samme selv? :-) Smilende hilsen 0 Siter
jensus Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Sitat: "Slutt å klag så fælt,drit i å lese da vel,herremalla! " He-he-he....du sier noe der. Har du tenkt noe på å gjøre det samme selv? :-) Smilende hilsen Jepp,etter at jeg så mitt eget innlegg på trykk......hehe! Noe så innigranskauen teit,og skikkkelig driti ut! Men,jeg er kjent for å være en ordentlig rørebøtte,og aaaaaltfor impulsiv.....! Sorry alle sammen!! Jeg fikk ivertfall bekreftet det jeg egentlig mener: "Ingen er bedre enn andre...!!" Tilgitt?? 0 Siter
Goliath Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Jepp,etter at jeg så mitt eget innlegg på trykk......hehe! Noe så innigranskauen teit,og skikkkelig driti ut! Men,jeg er kjent for å være en ordentlig rørebøtte,og aaaaaltfor impulsiv.....! Sorry alle sammen!! Jeg fikk ivertfall bekreftet det jeg egentlig mener: "Ingen er bedre enn andre...!!" Tilgitt?? Du behøver ikke be meg om tilgivelse. Jeg syntes bare det var morsomt jeg:-) Og innlegget mitt var ikke ment som noen "klage". Kan være vel rask på avtrekkeren selv i blant!! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.