Gå til innhold

Noe som provoserer meg skikkelig!

Anbefalte innlegg

Har gått og gnagd på dette lenge nå, og nå MÅ det ut! Hvorfor i all verden må de finne på så teite navn på babyer i norske såpeserier?

I Hotel Cæsar har de kalt den ungen som Svein og Martine tok seg av for Carola. Og ungen til hun Benedicte heter Julio eller noe (sikkert fordi faren liksom er fra Spania).

Og i Syv Søstre som gikk for noen år siden, kalte de en unge for Madonna.

Faen, hvorfor? Dette ødelegger noe av gleden min over å se på såpeserier, blir for tåpelig. *Aaaargggh*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74285-noe-som-provoserer-meg-skikkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør nok booke deg inn hos psykologen til Ragnar. Så kan du jo spørre henne hvordan det står til med Madonna og de andre i "Syv søstre". Og få nødvendig hjelp til å takle dette som har tårnet seg opp for deg. Og etterpå ta deg en tur på Borghilds og si fra til Carola at du føler med henne. Og Juan Carlos mangler jo dagmamma for tida, så kanskje du får den jobben. Så kan du gi ham et annet navn som du kan bruke når ingen ser dere.

Livet er hårdt, Luska.

PS Blir det for lite på deg om dagen?

Du bør nok booke deg inn hos psykologen til Ragnar. Så kan du jo spørre henne hvordan det står til med Madonna og de andre i "Syv søstre". Og få nødvendig hjelp til å takle dette som har tårnet seg opp for deg. Og etterpå ta deg en tur på Borghilds og si fra til Carola at du føler med henne. Og Juan Carlos mangler jo dagmamma for tida, så kanskje du får den jobben. Så kan du gi ham et annet navn som du kan bruke når ingen ser dere.

Livet er hårdt, Luska.

PS Blir det for lite på deg om dagen?

Hvem trenger sex så lenge det er såpeserier på TV?

hehehe, kjenner meg igjen, men jeg er mest "irretert" over Norsk Film! Lager de ungdomsfilm så er guttene alltid sånne små nerde-typer med kortbukse, briller med tykk innfatning, hårlokk i panna og ellers en klesstil fra 20 år tilbake. Temmlig urealistiske figurer som man ikke ser makan til på gata.

:o)

Annonse

hehehe, kjenner meg igjen, men jeg er mest "irretert" over Norsk Film! Lager de ungdomsfilm så er guttene alltid sånne små nerde-typer med kortbukse, briller med tykk innfatning, hårlokk i panna og ellers en klesstil fra 20 år tilbake. Temmlig urealistiske figurer som man ikke ser makan til på gata.

Enig! Og jeg har til gode å se en skikkelig bra, norsk skuespiller. Noen av de går an, men de færreste kan spille i det hele tatt, spør du meg.

Og særlig filmer med barn i. Norske barn er dårlige skuespillere. Enten det, eller så er produsentene dårlige til å plukke ut de rette. Det finnes barn som er flinke til å spille, det har jeg sett i utenlandske filmer. Men finnes de i Norge, er de ikke funnet enda.

Hvem trenger sex så lenge det er såpeserier på TV?

Sant nok. Jeg ser en del serier selv, som du sikkert forsto.

Men hva forventet du egentlig av navnevalg fra den dødsharry Svein? Han er så harry at det er morsomt. Lurer på hvordan skuespilleren er i virkeligheten, men han er fra Nannestad, og det er et dårlig utgangspunkt.

Men hva forventet du egentlig av navnevalg fra den dødsharry Svein? Han er så harry at det er morsomt. Lurer på hvordan skuespilleren er i virkeligheten, men han er fra Nannestad, og det er et dårlig utgangspunkt.

Ja, Svein er kul han. Harry til de grader. Men hva er galt med å være litt harry da? :o)

En ting til: Har du noensinne sett dårligere spill enn hun som spiller Charlotte?

Jeg har sett mye amatørteater og skoleteater i mitt syndige liv, men dette tar altså kaka.

En ting til: Har du noensinne sett dårligere spill enn hun som spiller Charlotte?

Jeg har sett mye amatørteater og skoleteater i mitt syndige liv, men dette tar altså kaka.

Ja, enig. Hun er dårlig. Også blir jeg flau av hun som spiller sekretæren til Juni & co., som vi kun ser innimellom. Og Blom, både den "gamle" og den nye. Jaggu bra de bare har biroller.

Jøss... også jeg som nesten aldri ser på Hotel Cæsar lengere... Helt sant. Kun 1 - 2 ganger i uka...

Enig! Og jeg har til gode å se en skikkelig bra, norsk skuespiller. Noen av de går an, men de færreste kan spille i det hele tatt, spør du meg.

Og særlig filmer med barn i. Norske barn er dårlige skuespillere. Enten det, eller så er produsentene dårlige til å plukke ut de rette. Det finnes barn som er flinke til å spille, det har jeg sett i utenlandske filmer. Men finnes de i Norge, er de ikke funnet enda.

Det er vel for mye innavl i norsk film. Ser man rollelistene så er det barn av mange kjente (NRK og Oslo showbiz) navn. "Man tager det man haver"

Ja, enig. Hun er dårlig. Også blir jeg flau av hun som spiller sekretæren til Juni & co., som vi kun ser innimellom. Og Blom, både den "gamle" og den nye. Jaggu bra de bare har biroller.

Jøss... også jeg som nesten aldri ser på Hotel Cæsar lengere... Helt sant. Kun 1 - 2 ganger i uka...

Jeg tror ikke Judith er skuespiller egentlig. Statister er jo så mye billigere å bruke.

Forleden var jeg innom en sprø norsk film som heter "Detektor" på TV 1000, med bl.a. Harald Eia. Og vet du hvem som spiller i den filmen? Den opprinnelige Blom! Han var helt annerledes enn han var som butler!

Annonse

Javisst er det det!!! Fjernt er det, men det er egentlig hele serier etter min mening... Bre så synd at jeg likevel ser på det....Sier vel litt om meg, det antar jeg...? ;o)

Ja, hehe. Sånn som Grand Prix. Alle hater det, men alle ser på det... Og Se & Hør også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...