Gå til innhold

Energi tilskudd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Du kan jo se hva jeg har svart han som har problemer med fotsopp, det samme gjelder dessverre også her. Det finnes nok mye som er bra, men en har altså ikke lov til å fortelle det.

Det kan da ikke stemme helt, Bakken?

Stadig vekk står det jo omtaler/artikler i diverse ukeblader, om den-og-den som har tatt det-og-det, og de mener det har hjulpet.

Det er vel ikke lov at et firma markedsfører et produkt med at det virker mot spesifikk sykdom, men hvis jeg sier at f.eks epleeddik hjalp meg med fordøyelsen, kan vel ingen nekte meg det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74295-energi-tilskudd/#findComment-370823
Del på andre sider

Det kan da ikke stemme helt, Bakken?

Stadig vekk står det jo omtaler/artikler i diverse ukeblader, om den-og-den som har tatt det-og-det, og de mener det har hjulpet.

Det er vel ikke lov at et firma markedsfører et produkt med at det virker mot spesifikk sykdom, men hvis jeg sier at f.eks epleeddik hjalp meg med fordøyelsen, kan vel ingen nekte meg det!

Hei Higgins!

Enig med deg i at det må være lov å nevne at epleeddik hjalp deg med fordøyelsen. Du nevner ikke hvilken produsent det er eller hvor den er kjøpt. Dersom du sier f.eks. Fredriks epleeddik hos Fredriksen i Nygata, blir det straks anderledes. Da blir det reklame for nettopp denne epleeddiken. Ettersom en må betale for å ha reklame på denne siden, så sier det seg i grunnen selv at Fredriksen ikke skal få dette gratis. Livostin, Novo Nordisk, Røykeslutt-reklame o.l. er det jeg ser av reklame på denne siden akkurat nå. De har nok betalt en god slump for nettopp dette.

Jeg har erfaring med et bestemt produkt som selges fra et bestemt utsalgssted, og det ble da ikke riktig å navngi det her, ettersom reglene her på siden sier at reklame ikke er lov.

Hilsen Bente!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74295-energi-tilskudd/#findComment-370875
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest ikke undertegnet

Hei Higgins!

Enig med deg i at det må være lov å nevne at epleeddik hjalp deg med fordøyelsen. Du nevner ikke hvilken produsent det er eller hvor den er kjøpt. Dersom du sier f.eks. Fredriks epleeddik hos Fredriksen i Nygata, blir det straks anderledes. Da blir det reklame for nettopp denne epleeddiken. Ettersom en må betale for å ha reklame på denne siden, så sier det seg i grunnen selv at Fredriksen ikke skal få dette gratis. Livostin, Novo Nordisk, Røykeslutt-reklame o.l. er det jeg ser av reklame på denne siden akkurat nå. De har nok betalt en god slump for nettopp dette.

Jeg har erfaring med et bestemt produkt som selges fra et bestemt utsalgssted, og det ble da ikke riktig å navngi det her, ettersom reglene her på siden sier at reklame ikke er lov.

Hilsen Bente!

Men så ikke si noe i det hele tatt da vel. Du lurer jo folk sånn som du holder på. Får du ikke lov så bør du vel ikke si det gang etter gang.

Har dette produktet et felles navn som produkt annet enn merkenavn så vær så snill å si det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74295-energi-tilskudd/#findComment-413654
Del på andre sider

Men så ikke si noe i det hele tatt da vel. Du lurer jo folk sånn som du holder på. Får du ikke lov så bør du vel ikke si det gang etter gang.

Har dette produktet et felles navn som produkt annet enn merkenavn så vær så snill å si det.

Hadde det vært et fellesnavn av produkt, så hadde jeg selvfølgelig sagt det.

Dette gjelder imidlertid et bestemt produkt (merkenavn), da er det ikke lov. Det er frustrerende å vite at dette kan hjelpe, uten å kunne si hvilket produkt det er.

Jeg lurer ikke folk ved å si at jeg vet at det er noe som kan hjelpe dem. Det er da ytringsfrihet her i landet. En har bare ikke lov til å si på et forum fullt av betalt reklame at et bestemt produkt kan hjelpe dem. Kanskje de bør oppsøke andre steder for å få hjelp. Jeg har tidligere skrevet navn på produktene her, men har fått beskjed om at det ikke er lov. Derfor er det ikke lett å sitte på svaret, samtidig som jeg ikke har lov til å si det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74295-energi-tilskudd/#findComment-413696
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...