Gå til innhold

kjøpe leilighetet ?

Anbefalte innlegg

Gjest litt naiv

Hvorfor har du ikke lån og stipend? Du bor da borte, så vidt jeg har fått med meg? Det lønner seg å ta opp lån, om ikke bare for å sette det i banken og få renter på det ;-)

Og er du borteboer har du krav på stipend!

lån : har så mye lån fra før av.

stipend : kan ikke, har tjent for mye det siste halvåret.man har bare lov å tjene 100.000 kr og jeg jobber helger.

Fortsetter under...

lån : har så mye lån fra før av.

stipend : kan ikke, har tjent for mye det siste halvåret.man har bare lov å tjene 100.000 kr og jeg jobber helger.

Mmmh, jeg skal ikke blande meg, men hvis du tjener såpass mye, bør det da gå an å få lån?

*tusler vekk og passer sine egne saker*

Jupp, men nå har jeg vært hjemme i to uker da, pga det helvetes hodet. Og så er det høstferie nå. Tipper jeg kommer tilbake med mye motivasjon!

Nå driver jeg og pakker flyttelasset, *grmpf*

Også flytting som er så morsomt da! *grynt*

Jeg hadde opptelling her om dagen og jeg har visst flyttet ca 10 ganger i mitt liv.

Og det er nok ikke den siste nei...

Og det er aldri som på amerikanske filmer der når de flytter bærer de ut den siste pappesken og så er huset tomt og ryddig og alt er idyll..

Neida, da er det alltid ørtn plastposer igjen hos meg og planter og drit og møkk og når jeg _tror_ jeg har kjørt siste turen da er det vaffal tre turer til. *snøft*

Også flytting som er så morsomt da! *grynt*

Jeg hadde opptelling her om dagen og jeg har visst flyttet ca 10 ganger i mitt liv.

Og det er nok ikke den siste nei...

Og det er aldri som på amerikanske filmer der når de flytter bærer de ut den siste pappesken og så er huset tomt og ryddig og alt er idyll..

Neida, da er det alltid ørtn plastposer igjen hos meg og planter og drit og møkk og når jeg _tror_ jeg har kjørt siste turen da er det vaffal tre turer til. *snøft*

Mmmh, kjenner meg igjen der...

Da jeg flytta hjem fra forrige hybel, trodde jeg at jeg hadde pakka alt. Så, når alt var stabla inn i bilen etter alle kunstens regler, fant jeg ut at jeg hadde glemt å tømme kjøkkenskapene...

Også det helvetet det er å komme hjem i sommerferien da, når man han utstyr til en hel leilighet, men plutselig skal inn på barnerommet igjen...*tråkker over eskene som står stablet over alt*

Mmm, gleder meg, nå skal jeg flytte, og jeg skal bo der i tre hele år!

*lei av hybel med flytting i sommerferien*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...