Gå til innhold

Tips om hva du gjør dersom Jehovas Vitner dukker opp :

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

25

• vin

21

• MsSophie

10

• naiv

5

Mest aktive i denne tråden

Jøss! er du våken?

Har sovet leeeeeeeeenge i dag, så ja - jeg kommer nok til å være våken en god stund til.

Kommer akkurat fra kino - den med J Lopez. Ikke å anbefale.

Nå tusler jeg videre i natten, skal en tur ut i "byen din" truer de med. Jeg kjører.

Kos deg på lunchen i morgen, snart er det vår tur;-)

Har sovet leeeeeeeeenge i dag, så ja - jeg kommer nok til å være våken en god stund til.

Nå tusler jeg videre i natten, skal en tur ut i "byen din" truer de med. Jeg kjører.

Jupp. Jeg skal ta meg sammen og finne en dag/kveld det passer med latte/vin og sludring.

Neste helg er siste helga jeg har sambo hjemme = barnevakt på noen uker igjen.

Kan komme innom deg hvis du ikke har barnefri og ønsker selskap og noen å tømme fustrasjoner utover ;0)

Har du sett "Hvem var Jason Bourne?"

WOW, sier jeg bare! :-)

Annonse

Jupp. Jeg skal ta meg sammen og finne en dag/kveld det passer med latte/vin og sludring.

Neste helg er siste helga jeg har sambo hjemme = barnevakt på noen uker igjen.

Kan komme innom deg hvis du ikke har barnefri og ønsker selskap og noen å tømme fustrasjoner utover ;0)

Sender deg en mail etterhvert så vi kan avtale litt nærmere...!

Er det det hele ? Jeg reiser ikke mer enn 5 km for å se pupper, og da er det langt igjen til London !

London har betydelig mer å tilby enn toppløs servering, men det kommer selvfølgelig helt an på hva mannen er ute etter og hvor langt han er villig til å dra for å se/få seg det.....;-)

Ulv I Faarikaal

London har betydelig mer å tilby enn toppløs servering, men det kommer selvfølgelig helt an på hva mannen er ute etter og hvor langt han er villig til å dra for å se/få seg det.....;-)

Jeg hadde en tannbørste i Trondheim jeg besøkte flittig, det var langt, men koselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...