Gå til innhold

Fan i helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt lå til rette for at jeg skulle få sove. Sambo tok med seg ungene til byen for 1t 30 min siden.Døra var låst og telefonkontakten utdatt. Jeg sov nesten ikke i natt og var sååå trøtt. Men hva skjer? Jo jeg får den hostekula når jeg akkurat har sovna inn. Å der ble jeg altså liggende å hoste. Var oppe å tok noen skjeer Cosylan, men tror du det hjalp? NEI!! Gidda ikke ligge der lenger, sto opp å tok noen puff med ventoline og flutide og nå sitter jeg her da.

*banner høylytt*

Gjest marikkmor
Skrevet

Huffda!Men hvordan går det med "VGI´en"?Fortsatt på høgget?Har hørt at det jobbes som aldri før andre steder,men dette skal jeg vel ikke nevne så høyt om her :-)

Skrevet

Kjedelige meg bare legger hodet på puta og lukker øynene og borte er jeg til og med når jeg hoster som et uvær mer eller mindre konstant.

Er det ikke hyggelig å høre sånt når du ikke får sove :-)

Skrevet

Huffda!Men hvordan går det med "VGI´en"?Fortsatt på høgget?Har hørt at det jobbes som aldri før andre steder,men dette skal jeg vel ikke nevne så høyt om her :-)

Hehehe, jeg jobber ikke mye med WGI nei. Er inne i dauperiode.

Skrevet

Kjedelige meg bare legger hodet på puta og lukker øynene og borte er jeg til og med når jeg hoster som et uvær mer eller mindre konstant.

Er det ikke hyggelig å høre sånt når du ikke får sove :-)

Jo det er svært så hyggelig:) Men du er heldig du Maiken. Bare vit det :)

Skrevet

Hei,

Er det jaktsesong på reinsdyr nå?

Nervøs??? ;-)

*klem*

Ja det er jaktsesong på reinsdyr, bare pass deg. Har lassoen klar her *s*

*klem tilbake*

Skrevet

usjda, trenger ikke banne vettu!

Jo jeg trenger banne når jeg er irritert. Tenke seg til at alt lå til rette for å sove på dagtid og jeg ble snytt for det :(

Gjest kjærlighet
Skrevet

Jo jeg trenger banne når jeg er irritert. Tenke seg til at alt lå til rette for å sove på dagtid og jeg ble snytt for det :(

kan du ikke si "fytti katta" da ? -

Skrevet

kan du ikke si "fytti katta" da ? -

Jo selvsagt kunne jeg sagt det, men det er liksom ikke helt i mitt ordforåd. Fytti katta er ikke noe jeg bruker å si :)

Skrevet

Jo selvsagt kunne jeg sagt det, men det er liksom ikke helt i mitt ordforåd. Fytti katta er ikke noe jeg bruker å si :)

har du prøvd "gurimalla"? Jeg synes faktisk at det hjelper! ;-)

Skrevet

Greia er å ta Cosylan _før_ du legger deg. Den bruker litt tid på å sløve hjernen.

Skrevet

Greia er å ta Cosylan _før_ du legger deg. Den bruker litt tid på å sløve hjernen.

Jeg vet jo det. Men når den fanskapen ikke virker? Hva da? I går tok jeg dobbel dose og jeg fikk sove. Så jeg gjør det samme i kveld:D Selv om jeg var helt tørr i munnen og hadde hodepine da jeg våknet i morrest.

Skrevet

Jeg vet jo det. Men når den fanskapen ikke virker? Hva da? I går tok jeg dobbel dose og jeg fikk sove. Så jeg gjør det samme i kveld:D Selv om jeg var helt tørr i munnen og hadde hodepine da jeg våknet i morrest.

Da er det bare et nakkeskudd som er redningen. Beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...