Gå til innhold

Vil lage hagemøbler - trenger tegninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tilbakemelding her. Hadde jeg spurt om oppskrift på hvordan man lager atombombe, ecstacy, rørbombe, eller fremstiller heroin, så hadde jeg nok fått en samling linker. "Hagemøbler" er for trivielt! :-)

**ta den tunge turen til bibliotekets arkiv**...

Ingen tilbakemelding her. Hadde jeg spurt om oppskrift på hvordan man lager atombombe, ecstacy, rørbombe, eller fremstiller heroin, så hadde jeg nok fått en samling linker. "Hagemøbler" er for trivielt! :-)

**ta den tunge turen til bibliotekets arkiv**...

hehehe, poenget er vel heller at ingen gidder bry hjernen sin med sånt....og stikker og kjøper ferdige istedet;)

hehehe, poenget er vel heller at ingen gidder bry hjernen sin med sånt....og stikker og kjøper ferdige istedet;)

Sant det :-) Har vært en runde å titta på div. sittegrupper, men det er så spinkelt allting! Jeg vil ha noe massivt og svært å ta i!

**brette opp skjorteermene**

:-)

Sant det :-) Har vært en runde å titta på div. sittegrupper, men det er så spinkelt allting! Jeg vil ha noe massivt og svært å ta i!

**brette opp skjorteermene**

:-)

Både plante tulipanløker OG lage hagemøbler -skal si du lar deg inspirere av en grønn gressflekk;)

Annonse

Ugh!

Men du blir nok elsket av de gamle damene i nabolaget ja:)

*flirer og rister på hodet av bildet på netthinna*

Jeg inviterer deg, sleng av deg skoa, la føttene dine svalne i vannet mens gullfisken leker mellom tærne dine. Du får også en hvitvin å nippe til. :-)

*natta* :-)

Jeg inviterer deg, sleng av deg skoa, la føttene dine svalne i vannet mens gullfisken leker mellom tærne dine. Du får også en hvitvin å nippe til. :-)

*natta* :-)

Time and place baby;)

Men kun pga gullfisken og de kinesiske papplampene selvsagt -ikke hvitvinen. Fysj!

*gjemmer jugekorset bak ryggen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...