Gå til innhold

Aktivitetsnivået på dol sunket?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er ikke du så aktiv på dol lenger?

Ser på tidspunktene på innleggspostinga her, slik var det ikke før.

Jeg er ikke så aktiv på dol lenger fordi jeg synes dol er blitt kjedeligere og kjedeligere. Kan også ha sammenheng med at jeg har fått ADSL og er online bestandig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74411-aktivitetsniv%C3%A5et-p%C3%A5-dol-sunket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi at etter ha vært her noen år synes jeg det er blitt litt kjedelig. Dessuten har jeg vært innom de fleste FUene og spørsmålene. Det er det samme som går igjen og igjen hele tiden.

Kanskje vi har godt av å roe ned av og til.

Jeg finner i alle fall lite av interesse her

Syns heller ikke det er noe fres lenger.

Når ikke engang en "innehjelm-debatt" tar av det aller minste - da er det labert, ja.

Føler meg ikke så veldig morsom og inspirert for tida selv, heller...

Tror jeg stikker over på dagbladet en stund!

Annonse

Ørkenvandreren

"Alt har sin ende".

1. Mange av de profilene jeg ble "kjent" med har gitt seg,

2. Det er stort sett de samme tema som kommer opp igjen og igjen.

3. DOL har ikke lenger "nyhetens interesse".

Så nå er jeg på DOL svært sporadisk, som en avveksling i en jobb jeg nok burde forlatt for et par år siden....

Gjest 5barnsmor

DOL har mistet litt nyhetens interesse i tillegg til at det har vært så mange tussete innlegg til tider som ikke har fanget min interesse...

Jeg er som regel innom minst en gang for dagen, men det er sjelden jeg poster innlegg for tiden:)) Hei solsikke foressten, hvordan har du det??? :))

hilsen fra travel

Annonse

Min doling har begrensa seg av ulike årsaker; Begynt å jobbe igjen, til tider treig nettforbindelse, besøker andre nettsteder pluss at Vueltaen - diskusjonsfora og tv-sendinger - er i gang.

Men nå er det ikke lenge igjen på den! *gliz* Eller er den over allerede?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...