Gå til innhold

Er du morgengretten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er egentlig ikke morgengretten jeg, bare jeg kommer meg opp f ø r s t.

Siden mannen her drar 6.45, er det jeg som må vekke alle de sovende "dragene", særlig min nest eldste er potte sur og trøtt - hver morgen. Prøver å overse henne med hengeleppa, men eksploderer innimellom, ja!

Det er nå deilig, da, når kl. er ca 8.10, og alle skoleungene er ute av huset, og det er bare meg og lille frø igjen hjemme. Og vi stresser definitivt ikke. :-)

Aldri morgengretten, bare et smil fra jeg står opp, grytidlig:-)) Har det vært en vellykket natt er adrealinet på topp også,(en vellykket natt er ikke alltid sex, men også nærhet og berøring, for å ha sagt det) da går jeg plysterende ut døra:-)

*flirer godt*

Annonse

Det var faktisk ikke så ille, jeg var litt i tvil før jeg dro, men jeg bestemte meg for å forsøke. Det var litt kaldt i pannen, når jeg kjørt i 80-sonen, men ellers gikk det helt fint.

Det så nok mye verre ut enn det, det var:-))

Sitte på en tur?

Høres digg ut ja :) Har ikke sittet på med motorsykkel siden den gang jeg var 16 og var dødsforelska i en fyr med motorsykkel. Fikk sitte på med han en gang (*sukk* ;) ), så vi suste avgårde i full fres.. Jeg var livredd. hehe :) Men jeg viste det seff ikke overfor min store forelskelse ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...