Gå til innhold

Pakke fra Sparkjøp hvor lang tid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har ikke pleid å ta mer enn ei ukes tid de gangene jeg har bestilt derfra, men...

Ring dem og spør? Det er ingen mulighet for at du kan spore opp pakken på nettet, da?

Det tok faktisk lenger tid og få varene da jeg bodde i Skedsmo, og bestilte fra Hennes og Mauritz, som lå bare rett borti gata for hvor jeg bodde! Helt utrolig...

Jeg har i grunnen lovet meg selv å a l d r i handle på sparkjøp/ellos osv. mer, men gjorde det altså nå for å bestille noen fjellsko til dattera, hun skal på leirskole 13. oktober... (vi prøvde skoene på Sparkjøp på Sveberg).

Ringte inn bestillingen 2.sept, og det skulle ta 3 uker sa bergenserinnen på tlf.

Nå er det gått 3 og en halv... håper vi får pakka før det er for seint!

*irritert*

Jeg bestilte for 3 1/2 uke siden og har enda ikke fått det. Ringte etter 2 uker og da sa de at de venta på en ting derfor hadde de ikke sent det. Jeg ba de sende det de hadde og det skulle de. Ringte en uke etterpå og da hadde de sent det samme morra(sa de). Dette var på tirsdag så jeg håper jeg får det snart.

Det har ikke tatt så lang tid tidligere, max to uker.

Jeg bestilte for 3 1/2 uke siden og har enda ikke fått det. Ringte etter 2 uker og da sa de at de venta på en ting derfor hadde de ikke sent det. Jeg ba de sende det de hadde og det skulle de. Ringte en uke etterpå og da hadde de sent det samme morra(sa de). Dette var på tirsdag så jeg håper jeg får det snart.

Det har ikke tatt så lang tid tidligere, max to uker.

u/t

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...