Gå til innhold

Gal hund :)

Anbefalte innlegg

Jeg har en gal hund:D Ingen tvil om det. I går var jeg å kjøpte meg store hundetøffler, fryser sånn på beina og er overbevist om at det er derfor jeg er syk. I alle fall disse tøfflene er ypperlig bytte for Bamse. Han angriper dem hele tiden. Normalt er han veldig flink til å forstå nei, men det gjør han ikke når det gjelder tøfflene. Han er helt besatt, tror ikke mine tøfler blir så gamle. Selv om jeg gjemmer dem hver kveld :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74420-gal-hund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...synes jeg ser det for meg!Bamse tror det er kommet to til i flokken kanskje?

Scnuppa vår er forresten helt GAL etter kjøkkenkluter!

"Nei", "stopp" osv hjelper overhodet ikke.Det er akuratt som om hun MÅ.Er hun alene på kjøkkenet, kan vi observere et labradyr som tasser bort til kjøkkenbenken, hopper opp med forlabbene og strekker seg laaaangt innover - og *snapp* så har hun en klut.Ikke er de sure heller, men tydeligvis goooode...

Har begynt å ignorere henne når hun tar de, sånn at hun ikke skal få den "bonusen" med oppmerksomhet - men hjelper det? Næh...hun strener bort til senga si, og legger seg og sutter og nupper på den! YÆK.

Vi hadde et batteri av sånne dyre microfiberkluter...Nå har jeg av økonomiske grunner gått over til Chifonette...;-)

Åh som jeg elsker den bikkja :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74420-gal-hund/#findComment-371521
Del på andre sider

Hehe...synes jeg ser det for meg!Bamse tror det er kommet to til i flokken kanskje?

Scnuppa vår er forresten helt GAL etter kjøkkenkluter!

"Nei", "stopp" osv hjelper overhodet ikke.Det er akuratt som om hun MÅ.Er hun alene på kjøkkenet, kan vi observere et labradyr som tasser bort til kjøkkenbenken, hopper opp med forlabbene og strekker seg laaaangt innover - og *snapp* så har hun en klut.Ikke er de sure heller, men tydeligvis goooode...

Har begynt å ignorere henne når hun tar de, sånn at hun ikke skal få den "bonusen" med oppmerksomhet - men hjelper det? Næh...hun strener bort til senga si, og legger seg og sutter og nupper på den! YÆK.

Vi hadde et batteri av sånne dyre microfiberkluter...Nå har jeg av økonomiske grunner gått over til Chifonette...;-)

Åh som jeg elsker den bikkja :-)

Hun høres skikkelig nuskat ut :) Og hun tror selvsagt at hun ikke gjør noe galt *s* De er flinke å spille uskyldige. Hehe

Oppvaskkluter er ikke Bamse noe glad i. Men baller, bamser og sine leker er han svært glad i. Og den morsomste leken er når vi gidder springe etter han. Den leken inviterer han til flere ganger om dagen, men ikke bestandig vi gidder det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74420-gal-hund/#findComment-371549
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...