Gå til innhold

Jeg har en desperat kompis

Anbefalte innlegg

som er enslig. Og det begynner åpenbart å plage han. Han er overbevist om at de gode dagene med ei i armkroken er over. Prøver å overbevise han om at "den rette dukker nok opp". "Den rette finnes ikke - kan bare håp på å finne den retteste en gang før jeg dør" sier han.

Han har prøvd det meste, men nå begynner det å utarte seg. Nå har han bynt å mumle noe om "swing-kurs" og oppfatter det tydeligvis sjøl som et nederlag.

Han er snill som dagen er lang - en kjernekar. Lider kanskje litt av "dumsnillhet"? Problemet hans (tror jeg) er bare at han trenger å føle den tryggheta som det å føle seg ønsket gir. Er visstnok der det har skjært seg for han tidligere.

Han er relativt aktiv og har noen få gode gutte-venner - og relativt mange jentevenner. Det er liksom typisk at jentene bare vil være venner, ifølge han.

Dessverre er han stille og forsagt, så han er liksom ikke typen til å renne på sjekkern heller. Dessverre for han så er han omtrent like sjarmerende som en gjerdestaur!! To venstrebein har han også, iallefall når det kommer til dansing og sånt. Ikke er han noe spesielt nevenyttig heller, han har 10 tommeltotter - og alle er midt i venstre hånda iflg. han.

Finnes det håp for han tror du? Og kor i *@#&% skal vi sende han for at det skal bli litt orden på det?? Så vi kan ta vekk strikken med "smil-krokene" som går rundt nakken på han?

PS! Han er ikke spraydate-typen heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74426-jeg-har-en-desperat-kompis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

23

• Carlina

8

• silo

7

• SoriaMoria

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor ikke koble ham sammen med din desperate venninne?

Neste innlegg gjelder vel en desperat bestemor eller onkel, kanskje?

Det var en god ide. Bare at de bor ikke på samme sted..

Nei, tenkte jeg skulle tar 4-menningen min neste gang, etter det så har en kompis av meg en stefar som har et søskenbarn med en desperat venninne. Kan du love å lese de innleggene også og komme med gode råd?

Send han på fargeanalyse og hjelp han til å finne seg noe nye klær så han gjør det beste ut av seg selv sånn på utsiden.

Drit å gå på sjekker'n på byen, det er som å lete etter nåla i en høystakk uansett.

Vær med på aktiviteter hvor folk treffes, fellesturer i naturen, arrangerte ferieturer(der finnes mye forskjellig) og ta kurs av ymse slag.

Han må treffe folk og ikke være desperat.At han er snill er flott, men han må ikke være selvutslettende, da stikker damene.

Desperate menn er ikke noe særlig spennende....

Be fyren slappe av i forhold til det å finne seg en dame, man kan møte kvinnen i sitt liv selv om man er godt voksen.

Se på Arve Tellefsen, pappa og ektemann for første gang i livet og han er 64 år!

Annonse

altså du.... sånn vaniljekrem har en viss holdbarhetsbegrensning, så jeg kan ikke ha det i huset på standby, vettu :)

(Men det er ikke langt til butikken herfra, da ;-) )

Søren.. nå fikk jeg lyst på napoleonskake!! :-))

Må nok en tur på konditoriet...

Annonse

Det var en god ide. Bare at de bor ikke på samme sted..

Nei, tenkte jeg skulle tar 4-menningen min neste gang, etter det så har en kompis av meg en stefar som har et søskenbarn med en desperat venninne. Kan du love å lese de innleggene også og komme med gode råd?

Også krangler de litt for mye....eller hva:-)

Mvh

Det er voldsomt hvor mange desperate det er på denne siden, hele to stykker........

Det var fasinerende at han var så sjarmerende som et gjerdestaur da......he he..

Kanskje han kan stille opp i det svenske talkshowet og presentere seg sjøl for damene.....

Glupt forslag, sant?

Hilsen..........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...