Gå til innhold

Hva er mine kjennetegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva skal jeg endre med min skrivestil/skrivemåte, så jeg ikke avslører meg selv.

Vurderer nemlig å bytte nick.

Skrevet

Du bruker i alle fall nordlendingens "jeg blir å" i staden for "jeg kommer til å"...

;-)

Skrevet

Du bruker i alle fall nordlendingens "jeg blir å" i staden for "jeg kommer til å"...

;-)

Den er jeg klar over. Så jeg kommer til å være oppmerksom på den. Jeg skrev hadt og ikke hatt. Og jeg vet jeg har en god del og/å feil :D

Skrevet

Du kan ikke bytte nick Solsikke for da kjenner jeg deg ikke igjen:(

Og for det andre så syntes jeg nicket ditt er fint:)

Skrevet

Du kan ikke bytte nick Solsikke for da kjenner jeg deg ikke igjen:(

Og for det andre så syntes jeg nicket ditt er fint:)

Solsikke vil bestandig eksistere :D Men jeg ønsker å ha to nick. Solsikke er så kjent at selv naboen sikkert vet hvem jeg er. Eller han jeg deler kontor med. Derfor ønksker jeg ett til nick som jeg kan bruke sånn ellers :D

Skrevet

Solsikke vil bestandig eksistere :D Men jeg ønsker å ha to nick. Solsikke er så kjent at selv naboen sikkert vet hvem jeg er. Eller han jeg deler kontor med. Derfor ønksker jeg ett til nick som jeg kan bruke sånn ellers :D

Hmm. det var lurt.

Jeg blir så ivrig i diskusjone noen ganger at jeg forteller flere ting om meg selv som jeg egentlig ikke ønsker å fortelle om, så kanskje jeg skal gjøre det selv:)

Skrevet

Hmm. det var lurt.

Jeg blir så ivrig i diskusjone noen ganger at jeg forteller flere ting om meg selv som jeg egentlig ikke ønsker å fortelle om, så kanskje jeg skal gjøre det selv:)

Det er vel ingen som vet hvem nalle noll er da? Hehehe, men mange som vet hvem Solsikke er.

Skrevet

Det er vel ingen som vet hvem nalle noll er da? Hehehe, men mange som vet hvem Solsikke er.

hmm Den skjønte jeg ikke?

Det er godt det ikke er meg som må ta den iq-testen, da hadde jeg vel mista ungene mine.hehe (fleip)

Skrevet

Jeg gidder ikke å legge merke til folks "kjennetegn", men atte...du kan jo bare legge over til Bergensdialekt eller'no, når du vil skrive anonyme innlegg. ;-)

Skrevet

hmm Den skjønte jeg ikke?

Det er godt det ikke er meg som må ta den iq-testen, da hadde jeg vel mista ungene mine.hehe (fleip)

Jeg har nemlig vært så dum at jeg har lagt ut adressen til min hjemmeside, med bilde og navn sant :)

Skrevet

Jeg gidder ikke å legge merke til folks "kjennetegn", men atte...du kan jo bare legge over til Bergensdialekt eller'no, når du vil skrive anonyme innlegg. ;-)

jammen hvordan skriver jeg bergensdialekt da :D

Skrevet

Jeg har nemlig vært så dum at jeg har lagt ut adressen til min hjemmeside, med bilde og navn sant :)

Nei, det var ikke lurt:)

Skrevet

:-)

Det er selve måten du skriver på som gjør deg "kjent"

Dumt av deg å bytte nick, jeg liker Solsikke :)

Skrevet

jammen hvordan skriver jeg bergensdialekt da :D

Du bare skriver sånn som han derre Davy Wathne prater. Er så enkelt atte.

Skrevet

:-)

Det er selve måten du skriver på som gjør deg "kjent"

Dumt av deg å bytte nick, jeg liker Solsikke :)

Hehehe, jeg liker også Solsikke. Men jeg er for gjenkjennbar i RL tenkte jeg på:D

Skrevet

Du bare skriver sånn som han derre Davy Wathne prater. Er så enkelt atte.

Hehehe så det sier du. Nei tror ikke Bergensk er så lett å skrive :D Får jo ikkje trykk på r'ane :)

Skrevet

Den er jeg klar over. Så jeg kommer til å være oppmerksom på den. Jeg skrev hadt og ikke hatt. Og jeg vet jeg har en god del og/å feil :D

Alle skriver vi feil i blant. Men hvis du selv vet det er bestemte ord som du skriver feil, så kan du notere dem opp etter hvert og så pugge ordene.

Solsikke er et av nickene jeg liker best. Passer godt på deg ;-)

Skrevet

Alle skriver vi feil i blant. Men hvis du selv vet det er bestemte ord som du skriver feil, så kan du notere dem opp etter hvert og så pugge ordene.

Solsikke er et av nickene jeg liker best. Passer godt på deg ;-)

Takk :) Og det har jeg gjort. Notert meg enkelte ord jeg bestandig skriver feil. Som f.eks hadt :D

Skrevet

Reinsdyrhornene! ;-)

Med vennlig hilsen

De er det jo ikke jeg som har:) Det er jo du som har reinsdyrhornene og jeg som har lassoen :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...