Gå til innhold

Hva er mine kjennetegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dialekten når du er full er avslørende. Og meldinger til Lillelurven på "meldinger"... :-)

Ja, men no ska nu ikke Solsikke dau heilt da. Ska fortsett å ha Solsikke nicket. Bare sånn av og til trenger jeg ett annet nick :D Hvor jeg ikke avslører meg selv.

Har ikke lest nedover her, men her er de klassiske 3 "Solsikketegnene" undertegnede avslører deg på:

Du skriver "hadt" i stedet for hatt (verbet "å ha")

Du bruker tallord i stedet for artikkel til intetkjønn ("ett barn" i stedet for "et barn")

Du bruker ofte vendingen: "Jeg blir å .." når du skal fortelle om noe du skal gjøre. Skriv "Jeg kommer til å.." i stedet!

Har ikke lest nedover her, men her er de klassiske 3 "Solsikketegnene" undertegnede avslører deg på:

Du skriver "hadt" i stedet for hatt (verbet "å ha")

Du bruker tallord i stedet for artikkel til intetkjønn ("ett barn" i stedet for "et barn")

Du bruker ofte vendingen: "Jeg blir å .." når du skal fortelle om noe du skal gjøre. Skriv "Jeg kommer til å.." i stedet!

hadt er jeg klar over, så nå skriver jeg hatt :) Jeg blir å er jeg også klar over. Forsøker å skjerpe meg der. Men det tar vel tid :D

Det andre var jeg ikke klar over.

Takk for hjelpen Birdie:D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...