Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

18

• Carlina

5

• silo

5

• punkyB

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skjønner ikke hva som er godt med pinnekjøtt - er jo noen kjøttslintrer - smaker tørt og salt . Dette kålrabiskvipet ved siden av gjør det ikke bedre.

Nei - takke meg til litt skikkelig lutefisk eller rakfisk !!!

Pøh! Du er sjuk hvis du ikke liker pinnekjøtt!

;o)

;o)

pøh !!!

Jeg tror det er litt hva en er vokst opp med - jeg smakte pinnekjøtt i voksen alder og skjønte ikke helt hva som er så stas med det.

Lutefisk derimoter jeg vokst opp med . Jeg kan skjønne at folk synes det smaker eder og galle - eller ingenting , alt ettersom *S*

Annonse

Ulv I Faarikaal

;o)

De slaskete fettslintrene kan jeg dy meg for, men koteletten er fin. Ikke alltid man får kotelett med pinnekjøtt. Røkt er ikke så bra. Etter 10 min i grillen etter dampkoking blir det adskillig bedre, også hvis man heller over en halv bayer halvveis i dampkokingen.

pøh !!!

Jeg tror det er litt hva en er vokst opp med - jeg smakte pinnekjøtt i voksen alder og skjønte ikke helt hva som er så stas med det.

Lutefisk derimoter jeg vokst opp med . Jeg kan skjønne at folk synes det smaker eder og galle - eller ingenting , alt ettersom *S*

Jeg er ikke oppvokst med pinnekjøtt, jeg smakte det først som nesten voksen. Men det falt jammen i smak likevel! :o)

Var invitert hjem til noen på pinnekjøtt en gang. Da jeg kom innenfor døra møtte det meg en mystisk lukt av våt sau. Når vertinnen attpåtil sa: «Nei, dette pinnekjøttet er visst ikke helt bra, så du får noe annet» og resten av selskapet likevel gumlet nedpå dette ubra, illeluktende, pinneliknende greiene så har jeg aldri hatt lyst til å prøve igjen gitt.

Åååhhh, det fikk jeg også lyst på!! I det siste har jeg forresten hatt lyst på alt mulig rart av mat, kanskje jeg er gravid jeg også?

Pinnekjøtt... drømme... det kan vel ikke drøye så lenge før det kommer i butikkene, det er jo høstmat, er det ikke det da? Jeg trøster meg med fårikål så lenge. Godt det og.

Annonse

Var invitert hjem til noen på pinnekjøtt en gang. Da jeg kom innenfor døra møtte det meg en mystisk lukt av våt sau. Når vertinnen attpåtil sa: «Nei, dette pinnekjøttet er visst ikke helt bra, så du får noe annet» og resten av selskapet likevel gumlet nedpå dette ubra, illeluktende, pinneliknende greiene så har jeg aldri hatt lyst til å prøve igjen gitt.

Der er jeg enig med deg. Pinnekjøtt av gammel sau smaker dritt. Må helst være lam/ungsau.

Åååhhh, det fikk jeg også lyst på!! I det siste har jeg forresten hatt lyst på alt mulig rart av mat, kanskje jeg er gravid jeg også?

Pinnekjøtt... drømme... det kan vel ikke drøye så lenge før det kommer i butikkene, det er jo høstmat, er det ikke det da? Jeg trøster meg med fårikål så lenge. Godt det og.

Ja, du skal se du er blitt gravid ja! :o)

Er det forresten farlig å spise pinnekjøtt når en er gravid? ;o))

Å herregud der sa du noe! *løper til apoteket*

Ja, du skal se du er blitt gravid ja! :o)

Er det forresten farlig å spise pinnekjøtt når en er gravid? ;o))

Nehei det har jeg aldri hørt om, ihvertfall, og så mange sånne bøker jeg har lest i det siste så tror jeg at jeg hadde fått det med meg.. Jeg skal ihvertfall løpe og kjøpe pinnekjøtt når det kommer i butikken!

Noen dager igjen til jeg kan teste nå... Har som vanlig ikke på følelsen at det er noe der, men det betyr jo ingenting. Sikkert bare en velfungerende forsvarsmekanisme ved eventuelt negativt svar :)

Det virker som om de som bruker p-piller blir gravide det øyeblikket de slutter, mens vi andre som ikke har puttet i oss kjønnshormoner på forhånd strever litt mer... Kanskje jeg skal begynne på p-piller for å blir gravid??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...