Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

18

• Carlina

5

• silo

5

• punkyB

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nehei det har jeg aldri hørt om, ihvertfall, og så mange sånne bøker jeg har lest i det siste så tror jeg at jeg hadde fått det med meg.. Jeg skal ihvertfall løpe og kjøpe pinnekjøtt når det kommer i butikken!

Noen dager igjen til jeg kan teste nå... Har som vanlig ikke på følelsen at det er noe der, men det betyr jo ingenting. Sikkert bare en velfungerende forsvarsmekanisme ved eventuelt negativt svar :)

Det virker som om de som bruker p-piller blir gravide det øyeblikket de slutter, mens vi andre som ikke har puttet i oss kjønnshormoner på forhånd strever litt mer... Kanskje jeg skal begynne på p-piller for å blir gravid??

Blir spennende med testing igjen da! :o)

Ikke hør på magefølelsen din. Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid da jeg testa meg. Lurte liksom på hva pokker den andre streken gjorde der liksom...

Ja du, jeg leste et eller annet sted her, tror det var på DOL, at de som har gått på P-piller gjerne blir gravide fort etter pilleslutt pga. hormoner i "ubalanse". Uforklarlige barnløse har visstnok blitt gravide etter et par mnd. på P-piller, for så å slutte igjen.

Vet jo ikke om det stemmer, men jeg leste det hvertfall! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...