Gå til innhold

Er det teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min er nesten den eneste i nær familie som ikke vet at jeg er gravid enda.

Har et greit forhold til ham, selv om vi ikke prates så ofte. Når vi prates, går det som regel trått, vi har liksom ikke noe å prate om.

Etterhvert har jeg begynt å kvie meg hver gang jeg må prate med ham, og kontakter ham sjelden.

Men jeg vil jo at han skal vite at han skal bli bestefar igjen, så jeg tenkte å sende ham en SMS om det.

Er det teit? Burde absolutt en sånn beskjed overbringes "personlig"?

Sikkert et dumt spørsmål, men det er fint om jeg kan få noens meninger her.

Skrevet

Gjør det som behager DEG du luska!

Overdreven hensyn til andre hele tiden er oppskrytt og ofte unødvendig!

=o)

Skrevet

Ikke SMS da... Ring og fortell det personlig, det er min mening.

Lykke til, jeg synes det var guffent å fortelle de kommende besteforeldre selv, for da visste de HELT sikkert hva vi har holdt på med...he he he...

Skrevet

Gjør det som behager DEG du luska!

Overdreven hensyn til andre hele tiden er oppskrytt og ofte unødvendig!

=o)

Ja, uff, jeg er kriminell til alltid å skulle ta så mye hensyn til andres følelser. På tide å være litt egoistisk...?

Skrevet

Ja, uff, jeg er kriminell til alltid å skulle ta så mye hensyn til andres følelser. På tide å være litt egoistisk...?

Carlina skrev det jeg tenkte når jeg leste innlegget :)

Skrevet

Ja, det synes jeg høres skikkelig teit ut.

Også du igjen da. Vet aldri om du er ironisk eller ikke! :o)

Skrevet

Ja, det synes jeg høres skikkelig teit ut.

Hei Jane, du er deg selv lik *flir*

Skrevet

Hvorfor ikke ringe til han? Nå har dere i alle fall noe å prate om. Svangerskapet og babyen mener jeg :)

Lykke til!

Skrevet

Også du igjen da. Vet aldri om du er ironisk eller ikke! :o)

Denne gangen mente jeg det jeg skreiv altså, Luska. :-)

Synes det er litt sløvt å bare sende en SMS for å fortelle at man er gravid. Men så er vel jeg i det hele tatt ikke så veldig begeistret for dette SMS-styret da.

Lykke til videre i svangerskapet forresten. :-)

Skrevet

Ja, jeg synes det er teit. Så fremt jeg fortsatt var på talefot med den det gjaldt, så ville jeg ha tatt en telefon. I motsatt fall ville jeg ikke sagt noe i det hele tatt.

Skrevet

Hvorfor ikke ringe til han? Nå har dere i alle fall noe å prate om. Svangerskapet og babyen mener jeg :)

Lykke til!

Hehe, tror ikke akkurat han kommer til å prate noe om svangerskap/baby nei. Ser for meg at han sier: "nei, skal lille "ruskesnusk" ha baby, uff jeg begynner å bli gammel". Hvorpå vi tørrprater litt og så spør han om det er skjedd noe nytt i det siste...

Uff, men sånn er det! :o)

Skrevet

Denne gangen mente jeg det jeg skreiv altså, Luska. :-)

Synes det er litt sløvt å bare sende en SMS for å fortelle at man er gravid. Men så er vel jeg i det hele tatt ikke så veldig begeistret for dette SMS-styret da.

Lykke til videre i svangerskapet forresten. :-)

Ok! :o)

Jeg vet vel innerst inne at jeg bør ringe eller besøke han for å fortelle det, men jeg kvier meg så for det. Men... kanskje på tide jeg blir voksen nå som jeg skal bli mamma og greier! :o)

Skrevet

Ja det syns jeg du skal være!;)

Skrevet

Neida, det er helt greit. Gjør som du vil.

Hmmm... du glemte å slenge dritt. Ble det noe på deg i morges eller? ;o)

Skrevet

Hmmm... du glemte å slenge dritt. Ble det noe på deg i morges eller? ;o)

Jeg slenger bare dritt når det har blitt noe på meg, så svaret er nei.

Skrevet

Jeg slenger bare dritt når det har blitt noe på meg, så svaret er nei.

Ok.

Skrevet

Hva med å ringe han på et tidspunkt du vet han ikke er hjemme, og så lese det inn på svareren hans? Eller sende sms, synes det høres greit ut jeg, dersom det er vanskelig å snakke med han.

Skrevet

Høres litt rart ut, ja...

Det å fortelle noen at man er gravid er vel ikke så vanskelig? Du gjør bare omtrent sånn: 'Jaja, nå skal du bli bestefar igjen. Vi (jeg?) får nemlig barn i januar/februar... Er ikke det artig?'

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...